Battlefield Vietnam
  • Petko
    #548
    a <a href="http://bfvietnam.unisoftnet.hu">hq</a> oldalon a faq ban van egy interju AJ Marinivel... abban ezt írja:

    · Miben változott az új engine a Refactor2-höz képest? Vannak lényeges változások a grafikában vagy a fizikában?
    A fizikai rendszer már így is nagyon kidolgozott és komplex volt, úgyhogy nem láttuk sok értelmét újracsinálni. A grafikai engine viszont teljesen szét lett szabdalva, hogy egy teljesen újat tudjunk belőle kihozni. Ahogy már korábban említettem, van normal mapping, bump mapping, specular lighting, és minden puccos dolog amit valaki egy DX9 játéktól elvár. Az új engine azt is lehetővé tette, hogy sűrű aljnövényzetet rakjunk be, ami elengedhetetlen a Vietnámi Háború hangulatának hiteles lefestéséhez. Amikor azt mondom sűrű az tényleg sűrű. Van olyan térkép, ahol a semmi közepén körbe-körbe csak fákat és bokrokat látsz ameddig a szem ellát. Ehhez a vékony fű is hozzátesz. Nagyon látványos.