
FAQ | Magyar fejlesztések | AVSIM | SimFlight | FSPlanet | SurClaro | FSInsider
Aerosoft | SimMarket | FSDreamTeam | FlyTampa | Flight1 | Carenado
-
#44616
Persze átadtam:)) AZ volt az elő! Igazából egy sima Dublin Budapest út volt, de mindenképp érdekes pár eljárást illetően. Illetve a régi történetek a maléves okatókról a vak leszállásoktól kezdve a Tupoljev padlógázas felszállásáig egy concorde elött mondván : mutassuk meg hogy szállnak fel az oroszok:)))
Ugye mivel kicsi köd volt igy jó nagy finelt kaptunk nem nagyon örültek neki:) Aztán pálya elhagyás után engine 2 lekapcs ne fogyasszon, majd a vége elött picivel engine 1 i és szépen begurultunk:) A többi azért a szokásos, felszállás után LNAV aztán VNAV és hátradőlés:)
De végig monitorozás elég komolyan, check listek is szépen ahogy a nagykönyvben meg vannak írva. De rengeteg történet és okosság közben, talán majd egy sör mellett jobb lenne:) Pláne a concordos sztori:) Kedvet kaptam egy DUb BUD a szimulatorban esetleg valamikor elmehetnenk mit szoltok?