#5636
Hmmm..... rávilágitottak arra, hogy az elöbb hülyeséget írtam.
Az az 512 valójában csak 256.
No, az újonnan idelátogatók kedvéért.
A mai BattleLan os kisérlet fél sikerrel zárult. Rajtam kívül mindenki tudott csatlakozni a nem álltalam kreált szerverhez.
Szerencsére úgy adódott, hogy két gépet tudtam kezelni itthon, ezért mások macerálása nélkül végül is rájöttem(azthiszem) a titok nyitjára. De az biztos csak akkor lesz, ha mással is tudok játszani, nem csak magammal.
A lényeg, hogy a játék könyvtárában van egy GameServer fájl, amit érdemes még a játék elött ill. A BattleLan után elindítani és a portot átírni 6112-re. Amennyiben a tüzfal rakoncátlankodna, akkor engedéjezni kell ezt a portot a TCP-n és az UDP-n is.
Elméletileg ennyi.
Remélem a holnapi próbán is így fog menni, mint ahogy most leírtam.