G_ArchAngel#1837
jó látni, hogy folytatják, sigaz, hogy ez csak hack'n'slash, de jó lenne már egy olyan, ahol előbb fajt, majd kasztot választok: nem lenne rossz egy törpe gladiátor vagy félork, esetleg többféle mágus, pap, lovag...
Jók ezek az ötletek, amik a Sacredben vannak, csak kicsit olyan egyszerű...
(na de állítólag készül a Dungeon Siege 2, ez lesz majd a H&S király...:
(Worthplaying) A SZENZÁCIÓS E3 tréler után bizony jó sokat kellett várnunk az első képekre Dungeon Siege II-ből. A folytatásban visszakerülünk Arana földjére, ahol éppen véres polgárháború dúl a jók és a rosszak közt, de már lassan senki nem tudja, melyik oldalhoz tartozik. A cél a Valdis nevő bandavezér likvidálása, aki ugyebár világuralomra tör...
Max hat fős elit csapatok - új karakterfejlődési rendszer, új szkillek és speckók
"Hősi" Erők: A csapattagok, ahogy erősődnek specialis "Heroic" csapásokat tanulhatnak meg, amikkel megváltoztathatják egy csaták kimenetelét. Viszont megfontoltan kell ám ezeket használni.
Különleges szövetségesek: Az öszvér után ezúttal egy seregnyi különleges útitársra tehetünk szert.
Még keményebb ellenfelek: Új, "Coach" névre keresztelt AI rendszer mutatkozik be a játékban. Az ellenfelek taktikusabbak lesznek, mint Kaszparov.
Interaktíve Világ: A környezet aktív használatával is előnyőket szerezketünk a harcban!
Megaeffektek: Az új SFX-rendszer el fog minket kápráztatni kérem!
A DS2-ben bemutatkozik a Flick küldetés-rendszer, amitől a kvesztek nagyon jók lesznek állitólag. A különböző feladatok teljesítéstől függően dinamikusan változik a játék világa.