The Movies & Stunt Effects
  • PiszkosFred
    #6489
    Egyebkent vagy .ini vagy registry buheralassal a The Movies felbontasat lehet varialni a mai monitorokhoz, es ugy teljesen jol jatszhato meg most is :) Nem emlekszem mar pontosan hogy, de 1-2 eve sikerult (par evente eloveszem en is).

    Amiket en ismerek/probaltam es tycoon/manager jellegu filmes jatekok:
    Hollywood Tycoon
    (nagyon regi kedvenc meg az aranykorbol (az akkor nepszeru theme hospital, airport tycoon, stb. idoszak kornyekerol). Keves grafika, klasszikus tycoon. Elvileg jott ki belole egy HD verzio nem olyan regen)

    Hollywood Pictures
    (ezt is nagyon regi, meg dosos korszak talan - abandonware oldalakon szerintem fent van)

    Hollywood Mogul sorozat
    (szinten regi, bar a 2. vagy 3. resze mar modolhato volt)

    MAD TV
    (szinten nagyon regi es bar ebben tevet iranyitasz, nem filmet keszitesz, de a teve menedzselese kb olyan volt, mint a the Moviesban (sajat musorok keszitese, stb.). Az elso resz angol volt, a masodikbol evek alatt mindig csak nemetet talaltam, szerintem az sosem jelent meg angolul)

    MUD TV
    (a regi MAD TV remastered (-szeru) verzioja, par eve jelent meg)

    LULA
    (ezt szerintem mindenki ismeri :))

    Ujabbakrol nem nagyon tudok en sem, hogy lenne ezekhez hasonlo manager/tycoon jellegu jatek. Telefonokra jott ki par darab film/studio menedzselos, de azokat sosem neztem meg.
    Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.06.09. 11:13:33