The Movies & Stunt Effects
  • Hmuda
    #4533
    A legfontosabb, hogy csak egyetlen műfajra öszpontosíts. Amikor a szinészek szabadok, akkor azt az egy műfajt kell gyakorolni amíg maximumon nem lesz. Arra is kell figyelni, hogy lehetőleg minden sztár, aki részt vesz a filmben, minimum very happy-nek kell lennie, mert az is baromi sokat dob az értékelésen. Elég ha az egyik színész van minimum "best friend" kapcsoaltban a rendezővel, az már önmagában megdobja a végső értékelést. Nem kell törődni azzal, hogy olyan filmeket csinálj, ami a nézőket érdekli. Ha már van first class Script Office, onnan ezzel a képlettel tömegével lehet ontani az ötcsilalgos filmeket.

    Nekem például 1960 körül már minden filmem top10-es volt, max egy két "ellenséges" film került be olyan magasra, de azok is csak a legaljára, mert sose érték el az én filmjeim átlagát. Ezen még erőset dob , ha bejön a PR. Amikor én először megkaptam a reklámozás lehetőségét ezzel a képlettel, minden filmem úgy kezdte a pályafutását, hogy minden másodpercben 15-20ezer dollárt tejelt. Egyetlen hátulütője, hogy elég hamar lelohad a lelkesedés az ilyen fajta "perfect" reklámozásnál, de végül a teljes haszon sokkal nagyobb mint a "hosszútávú" filmeknél.