#2309
Erről már ne vitatkozzunk könyörgöm, hiszen megtettük vagy ezer hozzászólással korábban is!
A lényeg az, hogy az UT2004 motorja sokkal több információt kell mozgasson, kiszámítson és a képernyőre varázsoljon, mint anno a 2004 demojában, vagy a 2003-ban!
Ennek pedig a betöltési idő látja a kárát!
Az sem mindegy, hogy milyen környezetben futtatod a Játékot
... 1400 MHz-es gép alatt senki se várjon csodát;
... 512 MB RAM alatt ne várja senki, hogy villámgyors elsz (és itt lehetőleg DDR 266 vagy afelett!);
... Radeon 9600-on, vagy FX5200-ön senki se próbálkozzon max részletességgel! (minimum 9500 Pro, 9600 Pro, 9600 XT és a felsőkategória - FX-eknél pedig 5700 és felette!);
... Windows 98-on gyorsabb minden, mint XP-n, de nem ajánlott a használata, mert az XP jobban kezeli a memóriát! (sokan a Win2000-re esküsznek, lelkük rajta);
... extrém felbontások ugyanúgy megizzasztják a Játékot, és a gépet is (ajánlott 1024*768, még akkor is, ha a moncsi és a VGA többet is tudna - hogy miért? tessék eröltetni a szürkeállományt!);
... legalább egyszer defragmentálni a vinyót egy héten! Csodákra képes!