Fifa Hungary az IRC-n: #fifa.hu

  • donpedro
    #2571
    Azannya, hát nem mellényomtam? 26 akart lenni.

    Gmorph hozzászólásához én csak annyit fűznék hozzá, hogy aki emlékszik még az első Fifákra, az tudja, hogy grafikailag rettenetesen nagy fejlődésen ment keresztül a játék, de az AI abszolutértékben nem lett sokkal jobb, mert annak jóval kisebb volt a prioritása a fejlesztés során.

    Tehát amíg grafikailag a Fifa is tartja a lépést a kor elvárásaival, addig az AI elmarad ettől. A legjobb FPS-eket, stratégiai játékokat is többek között ez emeli ki a szürkeségből, ha az ellenfeleknek jó a mesterséges intelligenciája. Ideje lenne, hogy a sportjátékok készítői is erre álljanak rá.

    (Megjegyzem, hogy a jó multi-lehetőség megmenthet egy gyenge AI-val megáldott játékot is, de nem lenne szerencsés, ha egy Fifa-szerű programban ez lenne a lényeg. Márpedig a jelek szerint az EA igyekszik a multira kihegyezni a játékot, hiszen ettől a résztől kezdve az EAonline rendszerében vívott meccsekért havidíjat kell fizetniük a vásárlóknak, és a jó multi-rész ez esetben extra jövedelmet jelent.

    Én mondjuk anno azért határoztam el, hogy semmiképpen nem veszem meg az eredetit, mert pofátlanságnak tartottam ezt a havidíjas rendszert.)