• unscrupulousp
    #16851
    rem -----------------------------------------
    rem --- XXXSpawner ---
    rem -----------------------------------------
    Object.create XXXSpawner
    Object.absolutePosition 1490.04/40.20/870.90
    Object.rotation 0.00/0.00/0.00
    Object.setOSId 4 *** zászló száma, ehhez adok magyarázó szöveget ***
    Object.setTeam 0 ,1 vagy 2 *** Ha 0 akkor zászlót húzó csapatnak adja. Ha amcsik húzzák, akkor amcsi járművet fog adni azaz 2-eset. Ha Irak húzza be, akkor 1-eset fog adni. Ha azt akarod hogy szarjon a zászló állására mert te mondjuk egy felvehető snipert akarsz amit 2-essel címeztél az oj.spwn.tmp-ben akkor ide fixen 2-őt kell írnod és mindig a snipert adja. Ugyanott amit 1-esnek címzel a tmp-ben, itt fixen 1-re állítod, akkor mondjuk egy teljesen másik járművet is tehetsz. Így lehet megduplázni a járműveket. Pálya induláskor ezek egyből spawnolódnak a fix számosak, tehát zászlótól függetlenül. Remélem érthető amit ide vakertam :)

    rem *** XXXBase_Cpoint ***
    rem
    ObjectTemplate.create ControlPoint XXXBase_Cpoint
    ObjectTemplate.setNetworkableInfo ControlPointInfo
    ObjectTemplate.geometry flagbase_m1
    ObjectTemplate.setControlPointName XXX
    ObjectTemplate.radius 20
    ObjectTemplate.team 2 *** Itt látod ki ül rajta ***
    ObjectTemplate.spawnGroupId 2 *** KatonaSpawn ID szám ***
    ObjectTemplate.objectSpawnerId 2 *** JárműSpawn ID szám *** Ha ez 4 akkor ugye a 4 es zászlóhoz tatozik.
    ObjectTemplate.areaValue 0
    ObjectTemplate.timeToGetControl 9999 *** Felhúzási idő *** 10 mp ált., de ez főbéz.
    ObjectTemplate.timeToLoseControl 9999 *** Lehúzási idő ***
    ObjectTemplate.disableIfEnemyInsideRadius 0
    ObjectTemplate.disableWhenLosingControl 0
    ObjectTemplate.loseControlWhenEnemyClose 1
    ObjectTemplate.loseControlWhenNotClose 0
    ObjectTemplate.unableToChangeTeam 1
    ObjectTemplate.geometry flagbase_m1
    ObjectTemplate.hasCollisionPhysics 1
    ObjectTemplate.addTemplate AnimatedFlag
    ObjectTemplate.setPosition 0/8.2/0
    ObjectTemplate.setTeamGeometry 1 flagge_m1
    ObjectTemplate.setTeamGeometry 2 flagus_m1
    rem

    Még valami. Csakis akkor dől össze, vagyis letöltős lesz, ha a tmp-be a blokkok számát megváltoztatod. Blokkon belül úgy lehet módosítani ahogy nem szégyelli az ember. Én a tobrukot megcsináltam 2 főbézesre és az összes zászlót neutrálra. Ehhez a Ticketrendszert is a conquest.con ba át kell írni mivel neutrálos lett. A bázisok area value értékét is át kell hozzá szedni, hiszen nem indulhat meg a ketyegés mostmár, csak ha több mint fele zászló a csapaté és a főbéztől el kell venni az értéket 0-ra.