-
#16851 rem -----------------------------------------
rem --- XXXSpawner ---
rem -----------------------------------------
Object.create XXXSpawner
Object.absolutePosition 1490.04/40.20/870.90
Object.rotation 0.00/0.00/0.00
Object.setOSId 4 *** zászló száma, ehhez adok magyarázó szöveget ***
Object.setTeam 0 ,1 vagy 2 *** Ha 0 akkor zászlót húzó csapatnak adja. Ha amcsik húzzák, akkor amcsi járművet fog adni azaz 2-eset. Ha Irak húzza be, akkor 1-eset fog adni. Ha azt akarod hogy szarjon a zászló állására mert te mondjuk egy felvehető snipert akarsz amit 2-essel címeztél az oj.spwn.tmp-ben akkor ide fixen 2-őt kell írnod és mindig a snipert adja. Ugyanott amit 1-esnek címzel a tmp-ben, itt fixen 1-re állítod, akkor mondjuk egy teljesen másik járművet is tehetsz. Így lehet megduplázni a járműveket. Pálya induláskor ezek egyből spawnolódnak a fix számosak, tehát zászlótól függetlenül. Remélem érthető amit ide vakertam :)
rem *** XXXBase_Cpoint ***
rem
ObjectTemplate.create ControlPoint XXXBase_Cpoint
ObjectTemplate.setNetworkableInfo ControlPointInfo
ObjectTemplate.geometry flagbase_m1
ObjectTemplate.setControlPointName XXX
ObjectTemplate.radius 20
ObjectTemplate.team 2 *** Itt látod ki ül rajta ***
ObjectTemplate.spawnGroupId 2 *** KatonaSpawn ID szám ***
ObjectTemplate.objectSpawnerId 2 *** JárműSpawn ID szám *** Ha ez 4 akkor ugye a 4 es zászlóhoz tatozik.
ObjectTemplate.areaValue 0
ObjectTemplate.timeToGetControl 9999 *** Felhúzási idő *** 10 mp ált., de ez főbéz.
ObjectTemplate.timeToLoseControl 9999 *** Lehúzási idő ***
ObjectTemplate.disableIfEnemyInsideRadius 0
ObjectTemplate.disableWhenLosingControl 0
ObjectTemplate.loseControlWhenEnemyClose 1
ObjectTemplate.loseControlWhenNotClose 0
ObjectTemplate.unableToChangeTeam 1
ObjectTemplate.geometry flagbase_m1
ObjectTemplate.hasCollisionPhysics 1
ObjectTemplate.addTemplate AnimatedFlag
ObjectTemplate.setPosition 0/8.2/0
ObjectTemplate.setTeamGeometry 1 flagge_m1
ObjectTemplate.setTeamGeometry 2 flagus_m1
rem
Még valami. Csakis akkor dől össze, vagyis letöltős lesz, ha a tmp-be a blokkok számát megváltoztatod. Blokkon belül úgy lehet módosítani ahogy nem szégyelli az ember. Én a tobrukot megcsináltam 2 főbézesre és az összes zászlót neutrálra. Ehhez a Ticketrendszert is a conquest.con ba át kell írni mivel neutrálos lett. A bázisok area value értékét is át kell hozzá szedni, hiszen nem indulhat meg a ketyegés mostmár, csak ha több mint fele zászló a csapaté és a főbéztől el kell venni az értéket 0-ra.