• Piftuka
    #481
    Bizony, kevés poligonból állnak. Az ID "mesterei" a fényekkel, meg az árnyékokkal játszadoznak.

    Az ember karakterek pedig nekem kimondottan nem tetszenek. A szájmozgás és az arcmimika kevés. Most van azon a szinten a számítástechnika, hogy ez kb. a max lehet, amit mozgásban meg tudnak valósítani, de ez IMHO a legrosszabb. Ha ennél kevesebb lenne, akkor senkit nem zavarna, ha ennél több, akkor lenne jó.
    Így viszont ezek a "gumiarcú" szereplők inkább furcsák és mosolyogtatóak, mint élethűek.

    "kidolgozatlanon az objektumok..."

    Ez így ebben a formában nem igaz, de sokkal egyhangúbb és "szürkébb" a terep, mint a HL 2-ben.
    Egy nyomasztó hangulatú bázison játszódik és bár a szegecsek is látszanak, valóban nem olyan, mint a HL 2., ahol sokféle tereppel és külső/belső terekkel találkozunk majd.