• Piftuka
    #468
    "Carmacknak nem is a story mint inkabb az engine az uberje, egyik doom-quake se a story miatt lett befuto: utos hent, uber gfx -az adott korban mindig topon volt -, pergo multi."

    Hát persze ! Éppen ez a lényeg. Én is a Wolfenstein3D-n, DOOM-on és QUAKE-en nőttem fel !
    Akkor nem kerestünk semmi sztorit ezekben, mert a grafika volt maga a vizuális orgazmus. Nagyon szerettük ezeket (ahogyan a Duke Nukem, Shadow Warrior, Rise of the Triad, Heretic, Hexen stb. játékokat is).
    Nem a sztori és a gondolkodtató játékmenet volt a lényeg.

    De azóta sokminden változott és jelenleg két féle FPS rajongó van.
    Aki a hentelős stílust szereti, és aki a már-már adventure komolyságú FPS-eket.

    Egyik sem rosszabb a másiknál. MÁS !
    Én speciel az utóbbit szeretem, de egyáltalán nem szólom le azokat, akik a Serious Sam-nek, vagy a DOOM III-nak örülnek !