#2264"- a csapat most már tényleg a finomhangolásnál tart, azaz "játszva" tesztelik a játékot ;)
- multiban a játék a lövedékek mozgását kliens oldalon számolja ki a játék, amivel leveszi a terhet a játékos sávszélességéről
- bejelentették, hogy mostmár az Nvidia-kon is rendesen megy az Anti Analysing
- a nem játszható karakterek (NPC) tényleg nem scriptel fognak működni ugyanis feltérképezik a terepet és aszerint cselekednek majd. Ha látnak egy hordót akkor azt szó nélkül hozzánkvágják, avagy fedezékként használják.
- nem lehet végigrambozni a játékot, ugyanis szükségünk lesz néha az NPCk segítségére a továbbjutáshoz
Ez az interjú egyik fele. A másik fele ma este fog megjelenni, amiben a következőkről is szó lesz: ellenségek, járművek, Grodon bátyánk szerkója, a MODozatokról és még sokminden másról..."