• [NST]Cifu
    #2247
    A HWSW.hu HL2 topicjában találtam egy kis érdekességet, lássuk:

    [18:12] One of the cool things we've added to the multiplayer engine is the ability to predict the creation of additional entities, such as projectiles... so you can do a predicted rocket, have it simulate on the client and even do a non-lagged rocket jump in your mod if you wanted to.

    Vagyis multiban a játék a lövedékek mozgását (pl. egy rakétáét) kliens oldalon számolja ki a mozgást, ami jótékonyan hat a sávszélleség csökkentésére...

    [18:16] Anti-aliased has been fixed on all cards.

    Az AA immár minden kártyán tökéletesen működik.

    [18:20] The zombie is aware of objects in the environment. His AI realizes when he can throw an object at you and applies the appropriate physics forces to make it happen. The zombies are not scripted to throw specific barrels; it's all tactical.

    Vagyis az AI képes arra, hogy megállapítsa, hogy ott van elötte egy mozgatható/dobható/rúgható object, és azt használnia kell-e. Itt a lényeg az, hogy nem skript-alapon működik tényleg a dolog, vagyis sokkal egyszerűbben működik és egyben sokkal kevésbé kiszámítható módon fognak cselekedni az AI-k. VÉGRE!

    Forrás