
target=_blank> color=blue>
target=_blank> color=blue>
color=black>
-
#17026
"A WOW egy qrva nagy ötlet , nem vitatom, de ne akarjuk összehasonlítani egy komolyabb szimmel ... Főleg mivel a WOW fejlesztők irodáit többen takarítják, mint ahányan egy szimulátoron dolgoznak!"
Hát pont erről van szó!
De ne csak a kódolásban gondolkodj, hanem az egész program összeállításán.
Az ED-nél van egy pár emberke, akik fejlesztik a repülési modellt, csinálják a térképet, dizájnolják a repülőket, írják a fő programot, az online részt akármit, egyszóval mindent.
OK a fizikai modellt, a repcsi rendszereinek lemodellezését csinálják ők, de a többit jóformán a takarítók is megcsinálhatnák, adnak akárkinek egy rajzoló programot és megcsinálja a fülkét. Az online rész meg sokkal kevésbé specifikus, mint az előszörre látszik. Van egy csomó olyan dolog, amihez nem kell csúcs szinten érteni a repüléshez, ismerni magának a programnak a működését. Kiadhatnák más cégeknek az alrendszer kifejlesztését, a kulimunkát mint ahogy az ma már általános.
A WoW fejlesztésének nagyrészét nem az viszi el, hogy kitalálják, hogy melyik kard mennyit sebezzen, aztán lekódolják, sőt az is automatizmussá válhat, ha már megvan a kellő tapasztalat. Hanem ezt a kardot meg kell dizájnolni, megcsinálni a 3D modellt, effekteket adni hozzá. Ugyan így az új helyszíneknél. Rahedli meló sokkal több mint a kódocskát megírni.
Ha lenne ott az ED-nél még 5 srác és egyáltalán nem kóderekre gondolok és megmondják, hogy hogyan kell a Lonci térképeit szerkeszteni, akkor az utóbbi 5 évben már a fél világot lemodellezték volna.
De nincs ott ez az 5 emberke!
És gondolom alapvetően azért, mert nincs az ED-nek pénze, hogy fizesse őket.
Mert ha lenne mondjuk Afganisztános/Irakos térkép, meg repülhető F-16-os, már fél Amerika a Loncival nyomná, és akkor a lóvé sem lenne gond.
Ördögi kör!