• DummyBoy
    #17024
    És most komolyan azt gondolod, hogy egy multis csihipuhi játékot azért nehéz fejleszteni mert sokan játsszák?

    Én szerepjátékoztam fiatalkoromban, papíron ... utána MUD-oztam a neten (Multiple User Dungeon), ami gyakorlatilag az MMORPG-k elődje. (Jó kis szöveges cucc :) Terminálablak rulz! )

    Gyakorlatilag a WOW egy ilyen MUD, csak átültetve a WarCraft univerzumba, és grafikus felülettel ... ráadásul nem is egy nagy durranás, sem grafika sem bonyolultság terén ... (Kipróbáltam, de nekem az L2 jobban tetszett ...)

    Az egyetlen MMO amiért hajlandó lettem volna fizetni az a SW Galaxies volt, de mire oda jutottam, addigra elqrták ... lewowosították ...

    A WOW egy qrva nagy ötlet , nem vitatom, de ne akarjuk összehasonlítani egy komolyabb szimmel ... Főleg mivel a WOW fejlesztők irodáit többen takarítják, mint ahányan egy szimulátoron dolgoznak!

    Csak szemléltetésképp: Mit lehet bonyolultabb leprogramozni? Azt hogy egy 2k6 sebzésű karddal meddig tart lecsapkodni egy 100 hp-s monsztát, vagy mondjuk egy repülőgép lövedékeinek a ballisztikáját?