
target=_blank> color=blue>
target=_blank> color=blue>
color=black>
-
#16162
Igen is és nem is :)
Kipróbáltam amit írtál ... Én pl.: nem kizárólag a HSI alapján repülök, hanem inkább az ADI alapján ...
Mondjuk az hajlamos szopatni az embert az elején, ezért pl: az út elején inkább a HSI-t követem (Ami a képeden van ...) és olyan 30-20km-re a céltól inkább az ADI-t ...
A HSI konyhanyelven (Aztán meg ne kövezzetek érte ...) azt mutatja, hogy pontosan merre van a következő WP ... Míg az ADI azt mutatja, hogy hogyan kell repülnöd pontosan, hogy rajta legyél a 2 WP által meghatározott vonalon ... azaz hogy a "hivatalos" útvonalon menj ...
Pont emiatt tud pl.: felszállás után össze - vissza menni ... (Flight manual 51-ik oldala ...)
Leteszteltem amit írtál, és csak HSI alapján simán el lehet repülni a WP mellett ... Én elrepültem mellette úgy, hogy 1km-ig lefelé számolt, majd elindult felfelé :)
Szóval én a kettőt együtt használom ...
WP-okra még valami: #16154-es képre ... Én eddig csak olyan mission-t próbáltam ahol az induló és a célreptér ugyanaz ... Nállad meg nem ... küld át a mission-t ha nem gond, és akkor este letesztelem ...
Vagy ez valamelyik gyári?
