• DummyBoy
    #16162
    Igen is és nem is :)

    Kipróbáltam amit írtál ... Én pl.: nem kizárólag a HSI alapján repülök, hanem inkább az ADI alapján ...

    Mondjuk az hajlamos szopatni az embert az elején, ezért pl: az út elején inkább a HSI-t követem (Ami a képeden van ...) és olyan 30-20km-re a céltól inkább az ADI-t ...



    A HSI konyhanyelven (Aztán meg ne kövezzetek érte ...) azt mutatja, hogy pontosan merre van a következő WP ... Míg az ADI azt mutatja, hogy hogyan kell repülnöd pontosan, hogy rajta legyél a 2 WP által meghatározott vonalon ... azaz hogy a "hivatalos" útvonalon menj ...
    Pont emiatt tud pl.: felszállás után össze - vissza menni ... (Flight manual 51-ik oldala ...)

    Leteszteltem amit írtál, és csak HSI alapján simán el lehet repülni a WP mellett ... Én elrepültem mellette úgy, hogy 1km-ig lefelé számolt, majd elindult felfelé :)

    Szóval én a kettőt együtt használom ...

    WP-okra még valami: #16154-es képre ... Én eddig csak olyan mission-t próbáltam ahol az induló és a célreptér ugyanaz ... Nállad meg nem ... küld át a mission-t ha nem gond, és akkor este letesztelem ...

    Vagy ez valamelyik gyári?