• Molnibalage
    #14792
    Ez részben a PC korlátai miatt van szerintem. Egyszerűen nincs az a számítási teljesítmény amivel mindent úgy lehetne szimulálni egy db asztali gépen, ahogy mi álmodjuk. A Falconnál pl. elég illúzióromboló a földi egységek mozgása sokszor. Az egész battalion vagy mozog vagy áll. A battalionon belüli mozgás meg limitált. Nem "terülhet" szét úgy ahogy kéne sokszor.

    Ehhez jön még a hidak problémája. A hadjárat motor miatt sokszor nem a hídon mennek át a folyon, hanem mellette.

    A Lock On-ban tök jó, hogy arra bóklászhatnak amerre jól esik, csak így meg 300 járművet mozgatni járművenkénti MI-vel esélytelen. Szuperszámítógép kéne még a Falcon motorral is végtelen nagy bubble-*hoz, hogy ne legyen 2D/3D világ között váltás.

    Azért azt én is aláírom, hogy a fent felsorolt dolgok a hadjáratban "elkenődnek". Az ember nem veszi észre, ha valóban keményen játszik vele és nem lables-szel teszteli és csak a hibákat keresi.

    Vicc, hogy azért kell szögelni ezeket, mert azóta sem írt senki más 0-ról új szimet. Az FO-ból ezzel a tempóval 5 év múlva, ha lesz valami. Akkor fogják már 8-9 éve fejleszteni! Agyrém. Viszont az alá lehet tolni vasat keményen majd.

    A Falcon addig fejlődött gyorsan amíg volt F4UT csapat. 60 fejlesztő és 320 teszter az erőforrás volt a javából. Most az FF csapat kb. 12-14 fejlesztőből és kb. 8 betateszterből áll (meg a devek is segítenek). Ennyivel nem lehet csodát tenni. Összevissza 1 kóder van és egy ember teszi be mindazt az adatbázisba amit kell. Ez nagyon sokáig tart...