Írd le ide azokat a reklámokat amik idedesítőek vagy dühítőek szerinted...
  • Raptor
    #980
    Mosópor reklámok. Nem tudom, mgfigyeltétek-e, de ezek még saját magukra is rálicitálnak. Amelyik mosópor már 5 évvel ezelőtt is tökéletesen fehérre mosott, az az évek alatt - a változó összetételnek köszönhetően - egyre fehérebbre mos. Mostanra már a tökéletesebbnél is tökéletesebben fehérre mos, pedig már 5 évvel ezelőtt is #FFFFFF volt a színkódja :). Jövőre már annyira fehér lesz, hogy elvakítja a Napot.

    Valami hasonló a helyzet a fogkrémekkel is.

    Hónap férfija reklámok: Erősen alantas lejáratása a férfi nemnek, mintha a férfiemberek másra nem is tudnának gondolni, csak a sörre meg a hozzá kapcsolható kikapcsolódásokra (sörözés, horgászás, stb...). Baromság

    Intim betét: hasonlatosan a mosóporhoz. Már évekkel ezelőtt is rengeteg nedvességet szívott fel. Jövőre már el tudja apasztani a Niagarát is és emellett olyan vékony lesz, hogy csipesszel kell helyretenni. Olyan nő meg ne legyen már, akinek a p.csája 2 hekto lötyit tud termelni két betétcsere között.

    K&H: "Dönts okosan". Aha. Persze. Már nem azért, de más bankokban is szépen eláll a pénzem. Ne mondja már, hogy hülye vagyok, ha nem bankba és azon belül nem a K&H-ba viszem a pénzem. Az én felfogásom az, hogy mindennek van ellenoldala. Ergo az én felfogásomban a K&H reklámokokat úgy értelmezem, hogy okos vagyok, ha hozzájuk viszem a pénzem, vagyis hülye vagyok, ha nem, hanem mondjuk elköltöm arra, amire szeretném.

    OldSpice: Régebben: "Bizonyíték, nem ígéret". Mondá a srác: "-Kell ennél jobb bizonyíték?" és ott áll mellette a bige. Hogy ebben mi a bizonyíték, azt nemtom. Nekem van nőm, pedig nem locsoltam magamra OldSpice-t literszámra. Mondjuk én nem járok a hegyre bringázni sem. :)

    Kinder Pingui: Hülye gyerekek biztos nem tudnak beszélni. Édesanyjuk inkább tömte őket édességgel, mintsem megtanítsa őket, ezért csak mutogatnak. Régebben meg a nagyi: "- A hűtőből?". Nem bazzeg, a s.ggemből.

    Mostanában megy az az ásványvizes reklám, ahol pl. a kissrác kér a dagadtabbtól egy kis vizet, aztán megissza az egészet. Na ott elvileg jónak állítják be a kissrácot. Hát a valóságban ez akkora pofátlanság lenne, hogy csak. Én úgy vágtam volna pofán, hogy utána oda is becsöngetne, ahol még csak az alapot ássák. De minimum elzavarnám, hogy hozzon helyette egy köteg vizet.

    A szórólaposok: Nálunk van szép kosárka nekik, de ezek mindíg betömik a ládába. Én meg szortírozhatom, hogy mi kell és mi nem. Volt olyan, hogy véletlenül a postai értesítőt is kidobtam.

    Általánosságban utálom azokat a reklámokat, ahol az esetlegesen életszerű jeleneteket jól elqrják. Ilyenek tipikusan a gyógyszer reklámok, ahol pl. a feleség a férjnek ad saridont. Ez odáig oké, hogy ad, de a feje mellé emelve mondja, hogy "- Vegyél be saridont". Persze úgy tartja, mintha ügynök lenne, hogy jól látható legyen. Eröltetett.
    Kb. ugyanez a perwoll reklámokkal, amikor a csaj megy haza a bevásárlásból egy nem túl nagy szatyorral, és mikor mondja, hogy "Perwollal mosva" akkor kihúz egy 5 literes perwollt a szatyorból, ami enyhén szólva legalább akkora, mint a szatyor. Mi a frászt vehetett még!?

    Gilette borotvák: Már anno a Gilette Sensor-t is utáltam, mert volt olyan, hogy az a gyenge penge néha megakadt a pofámon és vagy csak elhajlott a penge aztán felszántotta a képemet, vagy a penge ki is szakadt belőle.

    Konklúzió, hogy semmit nem szabad elhinni a reklámoknak.