• Alexease
    #3376
    Egy komoly, reszletes leiras valoban hianyzik, grafikonokkal, tablazatokkal, rajzokkal, de az meg nem sokat javitana a helyzeten. Egy bzonyos szint felett, mar mindegy:)

    Tetszik, nem tetszik, az iRacing ezt az iranyt kepviseli, minden egyes, a valo eletben is letezo, allithato alkatreszre kiterjedo szamitasok, alllitasi lehetosegek, korlatozasok.

    Szerintem, semmi kulonleges nincs benne.
    Az alap nKP-t figyelembe veve, ugyanaz a stilus (elvileg, allitolag). A 4 alap auton latszik (F1600, F1800, F2000, F3), melyek az alap allitasok, melyiken mi valtozik, bovul.

    Ha az iR-rel osszeveted az ilyen szintu autokkal (Skip Barber, esetleg Star Mazda), ott sem tudsz sokkal tobbet allitani. A Skippy-n talan kettot (guminyomas, elso tavtartok). Ennyi.

    Atlag user-kent, max az elso 4-6 auto hasznalhato, setup-olhato, azutan mar komolyab ismeretek kellenek;)

    Persze, lehetne csinalni Codies/NFS szintu csuszkakat: alul/tulkormanyzottsag, gyorsulas, vegsebesseg, leszorito ero aztan ennyi;)

    Lehetne autonkent leirasokat, helpeket, grafikonokat, diagrammokat is csinalni, de egy bizonyos szint felett, amr olyan szinten bonyolult es osszetett, hogy csak kaosz lenne belole;) Amugy az osszefuggeseket, "eeredmenyeke" jelenleg is kiirja, csak hat szamokkal, ertekkel, mertekegysegekkel.

    hasonloan az nKP-hez, itt is realtime szamolja az osszefuggo dolgokat (hasmagassag, camber, caster, leszorito ero, vegsebesseg stb.).