
| nKPro | Kunos-Simulazioni | nKGPC | HSW | LastPlace-Racing| Radiators-Champ| nKPro Rank |
| FAQ/HELP | AIM Telemetry
-
LESCO #2943 - Ha az Rfactor guide ugyanolyan jó, mint a LFS, akkor ok, nekem az nincs meg.
- Ha a csillapítási határétékekre gondolsz, azokat már leírtam.
- Hogy autó meg pályafüggő, azt is leírtam, itt:
"A kritikus csillapítás 100%-nál van. Ideális esetben 75-100% között kell tartani, minél huplisabb a pálya, annál magasabb érték kell neki, de 100 fölé nem érdemes menni, mert lassítja a kirugózás.
A Hertz értékek pedig a lengőrendszer (futómű) sajátfrekvenciái... Pályaautóknál 400-600 kiló körül 3 Hz körül ideális (pl F1600).
Aerós autóknál nagyobb frekvenciák kellenek, mert a szárnyakon keletkező leszorítóerő plusz tömegként jelentkezik, így nagy sebességű kanyarokban stabilabb az autó, ha 4-5 Hz a sajátfrekvencia."
Hogy a fizikai elmélet neked nem segítség, azt sajnálom... Másnak talán az volt.
De akkor mégis mire vagy kíváncsi?
Mit értesz "pálya fizikáján"?