• LESCO
    #2943
    - Ha az Rfactor guide ugyanolyan jó, mint a LFS, akkor ok, nekem az nincs meg.
    - Ha a csillapítási határétékekre gondolsz, azokat már leírtam.
    - Hogy autó meg pályafüggő, azt is leírtam, itt:
    "A kritikus csillapítás 100%-nál van. Ideális esetben 75-100% között kell tartani, minél huplisabb a pálya, annál magasabb érték kell neki, de 100 fölé nem érdemes menni, mert lassítja a kirugózás.
    A Hertz értékek pedig a lengőrendszer (futómű) sajátfrekvenciái... Pályaautóknál 400-600 kiló körül 3 Hz körül ideális (pl F1600).
    Aerós autóknál nagyobb frekvenciák kellenek, mert a szárnyakon keletkező leszorítóerő plusz tömegként jelentkezik, így nagy sebességű kanyarokban stabilabb az autó, ha 4-5 Hz a sajátfrekvencia."

    Hogy a fizikai elmélet neked nem segítség, azt sajnálom... Másnak talán az volt.
    De akkor mégis mire vagy kíváncsi?
    Mit értesz "pálya fizikáján"?