
| nKPro | Kunos-Simulazioni | nKGPC | HSW | LastPlace-Racing| Radiators-Champ| nKPro Rank |
| FAQ/HELP | AIM Telemetry
-
LESCO #2935 A benzin mennyiséget az előző köreid alapján számolja ki a program. Ha most belépsz a netkar-ba, nem lesz kiírva a körszám, hanem NA lesz ott. Ha mész pár kört, már kiírja. Mivel a fogyasztás drasztikusan változhat, ezért nem írja ki, hogy mennyire elég X liter benzin, csak ha azzal a setuppal az adott szerveren vagy session-ben már mentél pár kört. Mivel mi itt nem mentünk akkor még egyet sem, ezért volt NA. De ha te mentél már pár kört a setupoddal, akkor tudhatnád, hogy mondjuk 10 Liter 7 körre elég. Innentől már matek.
Pontosan az a lényeg, hogy hogy kerültem oda...
Már megint segítőkész vagyok:
A critical utáni % a csillapítási viszony, ami azt jelzi, hogy az egytömegű csillapított lengőrendszer csillapítása a kritikus csillapításának hány százaléka. Akkor változik, ha a rugómerevséget (spring rate) vagy a lassú csillapító húzócsillapítását (slow rebound) változtatod.
A kritikus csillapítás 100%-nál van. Ideális esetben 75-100% között kell tartani, minél huplisabb a pálya, annál magasabb érték kell neki, de 100 fölé nem érdemes menni, mert lassítja a kirugózás.
A Hertz értékek pedig a lengőrendszer (futómű) sajátfrekvenciái... Pályaautóknál 400-600 kiló körül 3 Hz körül ideális (pl F1600).
Aerós autóknál nagyobb frekvenciák kellenek, mert a szárnyakon keletkező leszorítóerő plusz tömegként jelentkezik, így nagy sebességű kanyarokban stabilabb az autó, ha 4-5 Hz a sajátfrekvencia. Egy F1 autónak 7-8 körül van, de olyan merev rugók itt nincsenek.
Ha van még kérdésed, nyugodtan tedd fel....