• LESCO
    #2925
    Na még utoljára nekifutok:
    Nekem sajnos nagyon kevés szabadidőm van, ezért is voltam mérges, mikor az egyetlen versenyen, amin egy adott héten elindulok, ilyen dolgok történnek... De mindegy, feldolgozom. :)

    "...3 hetes NK-s tapasztalatommal is gyorsabbnak bizonyultam nálatok"

    khmmm.... Finom leszek:
    Azért vezetted a versenyt, mert a fordított rajtsorrend miatt második helyről indultál, majd Bikszát megelőzve -mellesleg eközben kicsit leszorítva őt, meg is koccolva kicsit az első futóművét, ami a hátsó, kurva hosszú egyenesben kicsit érthetetlen- előre kerültél. Eszerint a tükröt te sem nagyon nézted... Ezután körözgettél egyedül elöl, amíg mi áthámoztuk magunkat Bikszán, akinek nem tudom, hogy 100-as volt-e az autója a kocc után. Mindegy is. Én sajnos szintén megkoccoltam az utolsó sikán kigyorsításán, talán a harmadik körben, emiatt elgörbült az első futómű. Innentől kezdve viszont a körök 80%-ában gyorsabb voltam, mint te, kb 3-6 tizeddel körönként. Kivéve mikor valakit előztem. Mindezt görbe kormánnyal és futóművel! Te kétszer kicsúsztál eközben, ami miatt utolértelek, majd megelőztelek. Az utolsó körben rontottam a T2-ben, ezért megelőztél az egyenesben, majd a sikán kigyorsítása után a hosszú jobbosban belülre kerültem, és összeért a két autó. A kerekek oldalfalai. Nem megtorpedóztalak, ahogy te írtad. Még azt is mondhatnám, hogy rámhúztad az íven, mert nem nézted a tükröt. De nem mondom. Elnézést kértem, nem a csetben, hanem itt nyilvánosan.
    Nem voltam soha egy őstehetség, meg kicsit öreg is vagyok már ehhez, így a reflexeim nincsenek a toppon, de valahogy összetett 4. lettem egy 2000 fős, 12 futamos bajnokságban.
    Szóval te inkább ne akarjál engem megtanítani vezetni.

    De hogy lásd a segítőkészségemet:
    Ha szeretnéd, küldök neked pár replay-t, amiben 1.02-es időt mentem, szélárnyék, pályalevágás és egyéb nyalkánkságok nélkül.
    Valamint elmondom, mit hámoztam még ki a verseny replay-ből:
    Azt már leírtad, hogy a setup-ról és a telemetriáról fingod sincs, de a pályát meg az autót szidod, amiért nem tudsz konzekvens köröket menni...
    A replay alapján nagyon puha rugót használsz, mert a futóműved kétszer annyit mozog, mint kellene, és a kaszni is szemre nagyon sokat dől oldalirányban. Ha ehhez nem társul megfelelő hasmagasság, akkor az autó folyamatosan leér, főleg a sikánokban, ahol egyszerre kellene fékezni és kanyarodni. Ez jól látszik a telemetriában, ha megnéznéd. Ezt kívülről nem tudtam megítélni, de ha így van, akkor a gumi veszít a tapadásból, és az autó megcsúszik. De ha megemelted, hogy ne verjen le, akkor meg az agilitásából veszít az autó, mert nagy lesz a rugóút, arról nem is beszélve, hogy mind az első szárny, mind a diffúzor veszít a hatékonyságából. Ezt mutatja a kis zárójelben lévő szám az aero résznél. Ezért kisebb lesz a kanyarsebességed, és ha még a csillapítást is gyengén hagyod, akkor meg elpattog a futómű, mert nincs, ami időben megállítsa a lengését.
    Mint már korábban leírtam, a LFS setup guide remekül használható a netkarhoz. Megtalálod guglival...

    Szóval ha gyors akarsz lenni, akkor tanuld meg, mitől lesz jó egy formaautó beállítása. És ne a pénzed akard visszakövetelni, mert nem tetszik, amit tapasztalsz.