• VO101 tvr
    #2846
    "Az úgy jó, hogy vissza állhasson a futamba bárki, de csak úgy, hogy a pályára hajtás előtt megáll, és csak akkor hajt ki a pályára, ha az teljesen üres? Ja, és csak az első futamon. (tud gyakorolni a következőre és addig sem unatkozik.)"

    A pályára visszahajtás nem feltétlenül emberi hiba miatt kockázatos, különösen nem Prato-n. Ha a boxkijárat a versenyvonalra vezet, pláne ha kanyarbejárat, T1 előtti ideális ívre és a boxutca fala a hátrafelé kilátást is akadályozza, mint Prato-n, akkor a jószerencsén múlik, hogyan sikerül visszajönni. A megállás talán éppen még ront is a helyzeten. Hangsúlyozom, hogy rövid távú versenyekről beszélek, ahol a valós mezőny aránylag nem szakad szét nagyon.
    Leírtam, hogy szerintem miért felesleges ESC után visszaállni a versenybe. Leírom hát, hogy miért kockázatos mások számára. Ha relatív gyorsabb versenyző áll vissza körhátrányban egy gyorsabb boly mögé, nyilván vissza fogja venni a körét, jól bezavar a rendesen versenyzőknek, majd kék zászlót kap... Ha visszaállt versenyző ütközik bárkivel... Vagy csak simán visszajön az élboly elé (lásd Szingapúr: Webber-Hamilton)...
    Az meg, hogy az első futamban gyakoroljanak a másodikra... Ugye csak elírás volt, te sem gondoltad komolyan?