• Alexease
    #2785
    Az autok azert olyanok amilyenek (foleg openwheel es az Abarth), mert az OW-ket valodi pilotaval fejlesztette, ahoz kozvetlen kapcsolata, segitsege volt.

    A palyak meg a koncepcio hatarozattlansag miatt ilyenek... Ugy gondolta, eleg ebbe nehany gyari palya, jo minosegben, nem engedi modolni, ne legyen belole "szemetdomb". Amikor az elso nKP megjelent (ceges, fizetos), foleg az LFS sikerere epitettek, de ahoz nehez hasonlitani.
    De az az elsok kozott volt, sokaig ingyenesen/demokent mukodott, azido alatt eleg jol kiszolgaltak (folyamatos patchelessel) a kozonseget, a kivansagaikat (meg is latszik a menukon, a mindenre kiterjedo allithatosagokon, testreszabasokon stb.). Es miutan extra nepszeru lett, utana adtak ki a fiozetos reszet. Aztan mezesmadzag, utana S2;)

    A netKar (nem Pro) hiaba hasonlo koru, mar akkoriban sem volt nepszeru (hiaba volt hozza mindenfele tipusu auto es rengeteg palya), foleg az ultra egyedi, fapados, elvetemult, messze nem felhasznalobarat rendszerenek koszonhetoen...

    Sajnos az nKP-bol sem tanult, ki-bekerulnek a funkciok, megszunnek dolgok, nem kerulnek be ujak, itt-ott egyszerusodik. Az iRacing-lazbol is annyit sikerult portolnia, hogy atalakitotta a controller beallitast, es kikerult fixen az NKP logo a visszjatszasba:DDD
    bar azert a visszajatszas alatti hangokon es a kezelhetosegen javitott valamit...