
| nKPro | Kunos-Simulazioni | nKGPC | HSW | LastPlace-Racing| Radiators-Champ| nKPro Rank |
| FAQ/HELP | AIM Telemetry
-
#2302
En sem ertek hozza, idom sincs, es raadasul, ha nagyon belemelegszem, csak egyre rosszabb, hasznalhatatlanabb lesz:D
De egy bizonyos fokig, szeretem piszkalgatni;P
- Eloszor mindent nullara, kozepesre allitok.
- Aztan a rugokat, telokat addig piszkalom, amig eppen nem ut be, es marad valami mozgastere a kasztninak. Es persze, nem akad fel, nem csuszk meg a kerekveton;)
- Utana az elso- es hatso mereviteseket osszehangolom, hogy kellemesen tekeredjen a kanyarba;P
- A Caster-t magas(abb)ra szoktam allitani, mert szeretem ha erosebb a visszajelzes es tobbet kell kormanyozni (nem annyira erzekeny, nem akar magaalatt fordulni).
- A Toe-val nem sokat szarozom, bar fontos lenne, elol kicsit-tobbet szet, hatul megkisebbet ossze.:)
- Aztan Camber, addig, amig 2-3 kor alatt normalisan, egyeletesen kopnak a gumik.
- Ha vannak szarnyak, akkor nullara veszem, es addig allitgatom feljebb, amig normalisan befordul (nem akar tovabbmenni egyenesen) es ki sem porog):)
- Es persze, az attetelek;) A leghosszabb egyeneshez a veget, a tobbit ha lehet tologatni, akkor 1-2 fontosabb kanyarhoz, hogy egyszerubb legyen a fektav, a valtas, kigyorsitas stb. (a valtasnal, a lenyulkalas miatt nem mindegy hogy jon ki).
Ez max 20-40 perc, itt viszonylag hirtelen sokat szoktam javulni, aztan mar csak tizedeket, utana mar csak rosszabb, es megunom;)