
| nKPro | Kunos-Simulazioni | nKGPC | HSW | LastPlace-Racing| Radiators-Champ| nKPro Rank |
| FAQ/HELP | AIM Telemetry
-
#1712
Szerencsére volt alkalmam esőben menni slick gumikon, igaz csak egy gokartal, és jóval nagyobb tapadást éreztem. A gyorsulást még meg is értem, mert egy gokart nem elég erős ,hogy elforgassa a kereket, de kanyarban elég szépen betapadt, ellentétben a játékkal. A mások, hogy azért ha vizes aszfalton mennek esőben slicken azért csak eltudnak indulni gond nélkül, míg a wrs-ben kb esélytelen.
Szerintem komolyabb sim-ekben azért nincs még eső/vizes aszfalt, mert a mai sz.gépektől nem lehet elvárni azt a számítási teljesítményt ami ahhoz kell, hogy a gumi és a vizes aszfalt kapcsolatát megfelelő élethűséggel kiszámolják. Sok fejlesztő ezt úgy oldja meg, hogy egyszerűen lejjebb veszi a tapadást a többi pedig csak grafika. A WRS-ben is kb ezt lehet tapasztalni. Számomra ez gagyi, kb olyan mint amikor az egyszerű user megveszi ebay-ről kurva olcsón az egyébként 1000+ fontba kerülő Tag Heuer órát és csodálkozik, hogy papírból van a belseje.
De persze ettől még lehet jó a progi, száraz körülmények között, csak az vele a másik gond, hogy kb a 33. LFS koppintás mindenféle újítás nélkül. (kivéve persze az álesőt)