
| nKPro | Kunos-Simulazioni | nKGPC | HSW | LastPlace-Racing| Radiators-Champ| nKPro Rank |
| FAQ/HELP | AIM Telemetry
-
#1682
:))
Nem tudom...a kiállásokban nincs eddig tapasztalatom, mert tegnap csak 5-7 körös versenyeket mentem. De ez simán lehet sajátosság mint az aksielhasználódás is. Remélem még vasárnap még ki tudom próbálni ezt is.
Tegnap elég sokat nyomtam, igaz csak az Abarth-t az olaszokkal, kell szereznem valami versenyrutint, mert több mint két éve nem nagyon mentem online...és csináltam galibákat :))
Prato első szakaszán a bal-jobb az az Abarth-l is izgalmas, és veszélyes, egyszer mikor lement a hátsó kerék a fűre megpördültem és mint kugligolyó kiütöttem az első kettőt, ..kaptam is a fejemre.
De Aosta-n is nagyon nagy az Abarth..
Favágó setup-kat csináltam..jobban mondva egyet, azt használtam Prato-n és Aosta-n is.
Hátsó terpesztés full, első 5 körül, a merevítést elől a leglazábbra a hátsó 25 egységgel merevebb, és a rugózással állítottam az alul/túlkormányzott hatást, ..azaz elől laza ki és berugózást használtam, hátul is, de azért keményebbet mint elől.
A fék fontos még,...a guminyomást nem nagyon tudtam nézni, ezekkel a terpesztésekkel nagyon elmelegszik az első gumi, de 5-7 körre ki lehet vele tartani. Volt hogy az utolsó körben futottam vele PB-t.
Igazából a fék fontos és hogy ráforduljon/tartsa az ívet.
Az F16000-l egy futamot mentem Aosta-n. Ott nem nagyon állítgattam inkább mentem a többiekkel.