• pluhi
    #7585
    Hi All! SPOILER veszély!!
    Az imént fejeztem be a játékot. Jól gondoltam, hogy vizsgaidőszak alatt nem szabad belekezdeni. Az elején elbűvölt. Taris hangulata, a kocsmázások, kártyázás, csatornarendszer. Helyén volt minden. (Grafikát nem is mondom, naná, hogy toppon van.) Aztán az egész valahogy elszürkült. A csaták nem nehezedtek, egyre könnyebbek lettek (ilyet még nem pipáltam). A fejtörők valahol egy agyhalott kisiskolás szintjén mozogtak (Unalomig ismert Hanoi tornyai; Die Hard-ban is ellőtt vizesedények; a kódfeltörésnél ki van irva, min alapszik a kód; stb.) A helyszinek mérete/kidolgozottsága drasztikusan csökkent.
    Kihivás nulla. Egy csata volt az egész játék alatt, amit vissza kellett töltenem, mikor az egyik sith mester elkapott valamivel, a másik meg lecsapott (A sith mesterek sirjánál). Bastila a végén két körig élt, Malak 3-4-ig (persze vagy 6-szor). Mondjuk Malak legalább sebzett, Bastila el sem talált. Tele voltam mindenféle tuningszerekkel, de egyszer sem kellett használnom őket.
    A sztori jó, bár ez a "szedd össze a darabkákat" alap nem az igazi.
    RPG-e? Hmm. RPG kezdőknek. Ilyen téren mindenképp visszalépés a BG sorozathoz képest.(Közös inventory, limit nélkül? Ehh.) Nyilván ez igy szélesebb réteghez szól, csak a Bioware-től nem ezt vártam.
    Már nincs Black Isle, nincs Interplay, nincs Sirtech. Ha a Bioware elmegy ebbe az irányba, nemtom ki csinál nekünk vérbeli RPGt 80-100 óra játékidővel.
    Ez egy kiváló játék, de a Bioware tud(ott) jobbat is.