#3442
1.: Nekem főleg az elején azért sűrűn kellett Medpack-okat, Antidote-okat vennem, a páncélok/fegyverek kiegészítői is jól jönnek, ahogy a különféle adrenalin-ok is...
2.: Szerintem nagyon is reális, főleg, ha a teljes történetett nézzük. Eléggé nehéz lenne megmagyarázni, hogy karink miért nem lesz jedi rövid időn belül...
3.: Egyetértek, nevetséges, hogy most Carth két nehéz Mandalorian pisztolya (nem tuningolható!!) 2-15-öt sebez, miközben az alap nehézfegyverek sem sebeznek többet. Az is bánt, hogy nagyon erős az Akimbo pisztoly felállás...
4.: Nekem nagyon nem jöttek be a mini-gamek, nagyon gyengék szvsz...
5.: Hát igen, bár azért ne feled, hogy a játékosok többsége szerintem megunná ha sokkal hosszabb lenne (pláne az a dolog, hogy ugye nehéz fentartani a játék szinvonalát, nekem most úgy tünik, hogy Tarris messze a legkidolgozottabb pálya az összes közül - és ezt a játék 2/3-a után mondom...).
6.: Egyetértek, nekem kissé az animációk tünnek kissé kidolgozattlannak, és az, hogy rögzitett a függöleges vektora a nézetnek.
7.: Plusz az az átkozott képfrissités-probléma...
8.: Azért volt már pár olyan játék, amely tartósabb volt/van mint a Kotor (pl. OFP), mert azért kétlem, hogy egy év múlva még a gépemen lesz...
+1.: Az aknákon én is csodálkozom, szinte használhatattlanok a rövid harctávolságok miatt...
Ha esetleg el lehetne játszani azt, hogy magas Stealth kari aknát telepít egy folyósóba, és oda becsaljuk az ellent... De ilyesmiről szó sincs...