• M313R
    #2841
    A gamespot cikkét olvasva rengeteg hasznos infóra bukkantam az előreláthatólag októberben megjelenő Planetside: Core Combat kiegészítéssel és az alapjáték további változásaival kapcsolatban is, aki még nem olvasta, vagy nem ért angolul, annak többé-kevésbé lefordítottam a cikket.

    Planetside: Core Combat


    A Core Combat-ban, mint az már a címéből is sejthető, földalatti barlangrendszereket foglalhatunk el.
    6 új barlang fog szerepelni a játékban, amelyeket az adott szigeten levő új warpgateken keresztűl érhetünk el. Mindegyik barlangnak sajátos környezete lesz: az amerishi barlangban folyó lesz, Hossin barlangja mocsaras lesz, Ceryshen barlangját csúszós, befagyott tavak jellemzik, Oshur barlangja kanyonokkal tarkított útvesztő, Forseral alatt kristálybarlang lesz közepén egy hatalmas energia nyalábbal, a solsari barlang vulkanikus kinézetet fog kapni lávával.
    Új járművek: légpárnás buggy (switchblade), egy új támogató jármű ami teleportként is szolgál (router), és egy mozgatható nehéztüzér jármű (flail).
    Valószínüleg, ahogy az egyik patchben az ATV-ket összevonták, a megjelenés elött álló router jármű (amivel teleport pontokat telepíthetsz és teleportálhatsz a routertől a megadott pontba) szintén választható lesz az AMS jogosítvánnyal ezzel egy új taktikai támogató hibridet létrehozva.
    Új fegyverek is kerülnek a kiegészítésbe a special és a heavy assault kategóriák fegyvertárát bővitendő. A special assault fegyver a radiator lesz , ezzel a fegyverrel képes leszel egy terület sugárfertözötté tételére egy bizonyos ideig. Heavy assaultok választhatják majd a maelstrom-ot, ami elsődleges módban a Quake lightning gunjához fog hasonlítani. Alternatív módban energia gránátokat fog kilőni amelyek hatása a lasheréhez lesz hasonló, amikor felrobban. A medium assaultoknak elérhetővé válik a spiker, ami kis robbanó gömböket fog kilőni. A gömbök annál erösebben sebeznek minél messzebbre szállnak, így a távoli találatok ereje sokkal nahgyobb lesz. Mindhárom fegyver mindegyik empire-nek elérhető lesz de valószínüleg csak a földalatti barlangos küldetésekben.
    Játékmenet: a fő indoka a barlangok létezésének az előző patchben az LLU-val bevezetett capture-the-flag játékmód-vonal megerősítése ami megújította sok bázis elfoglalását az alapjátékban is. A különbség itt az lesz, hogy mindegyik balang tartalmazni fog egy energia berendezést. Ahhoz hogy ezt elfoglald egy üres tárolót kell létrehoznod, egy, az outfited álltal irányított bázison. Ezután az üres tárolóval alászállsz a mélybe az egyik energia modul megszerzéséért majd hazaszállításáért a bázisodra. Mindegyik modulnak más-más hatása van. Például az egyik fegyver modul megszerzése esetén lerövidül az idő amig újra választhatod a MAX páncélt ha esetleg elbuknál a harctéren. Más modulok a járművekre lesznek hatással és lesznek megerősitő, energia és védő modulok is. A barlangokban a navigáció is cseles lesz, szükség lesz energia alapú hidakra amiken keresztül eljuthatsz egyik helyről a másikra. Utazás közben is képes leszel harcolni.

    Planetside, a jövő


    A kiegészítéstől függetlenül, egy csomó, az eredeti játékot érintő változás is lesz.
    Megújul az XP rendszere és a bázisokon is készülnek változásokat bevezetni ( például a bázisok hátsó bejáratát a jövőben csak belülről lehet hackelni). A játék fizikáját is teljesen átalakítják, a 30 fős platoonokat is bevezetik (gondolom ezek a squadok és az outfitek közötti szerveződések lesznek), be fogják vezetni az outfit álltal birtokolt bázisokat. A facility link is bónusz pontot ér majd és a kontinens lezárásokat is díjazzák a jövőben. A játék foglalás rendszerét is jobban skill orientáltá szeretnék tenni a mostani időlimites rendszer ellenében. Újitás lesz még az összefoglaló oldal, amelyen nyomon lehet követni a teljesíményt, mint például bázis elfoglalásnál megnézheted a statisztikai adataidat: killjeid és egyéb érdekes értékeket. Lesznek külön a bázisfoglalástól eltérő küldetések, és rangok valamint kitüntetések bevezetését is tervezik.
    A fejlesztésők ötletei alapján legalább még 2 évig nem kell félni a frissitések elmaradásától, ezt garantálja a fejlesztő csapat létszámának folyamatos növelése is.

    Ami nekünk, a demóval játszóknak némi reményt jelenthet, hogy a kiegészítés nem csak megvásárolható, de letölthető is lesz.