Commandos 3
-
#57
VG) Igen, most tudtuk meg, hogy van egy magyar fejlesztője is a Commandos 3 stábnak, úgyhogy holnap utazunk Spanolyországba. Addig is fölhívtuk telefonon és tárgyaltunk vele erről-arról.
Röviden összefoglalva a lényegesebb dolgokat:
A C&VG szerkesztői szerint a játékosok túl nehéznek találták (mit szóltak volna az első részhez?) a C2-t, a küldetésekhez pedig nem volt oktató rész. Ignacio Perez helyesel, s hozzáteszi: a második részt nem én dizájnoltam.
Ignácék nem viccelnek minden elképzelésünket felülmúlják a vadonás új grafikával. A történet három eltérő helyszínen (Sztálingrád, Franciaország-Németország és A Partraszállás napján) kígyózik. Mindjárt az első misszióban (20 lesz összesen) az Ellenség a Kapuknál c. film ihlette mesterlövész szituációt kell megoldanunk.
A részecske rendszerbe még több kakaót nyomtak, hogy életre kelhessenek a mozdonyok, tankok és repülők a játék folyamán. Minden sokkal szebb, jobb és élethűbb lesz, mint valaha.
A sokak által hiányolt főhentesek is megjelennek, az SS tisztekről és Gestapo ügynökökről nem is beszélve. A többjátékos részben lesz dítmacska és viddazászlót játékmódus egyaránt.