Commandos 3
-
#51
Vágjunk is bele a közepibe. A grafikai megvalósítások helyben hagyják az elődöt. A feltápolt 3D grafika interaktív és moziba illő folyamatossággal kecsegtet. A második Commandos játék 2001 végén jelent meg, de a Pyro szerint már közel három éve fejleszti egy külön erre a célra kialakított csapat a folytatást. A motor kb. 60%-át írták újra, mind a karakterek és járművek teljes 3D-ben pompáznak, mefejelve az egészet új animáció és megvilágítás rendszerekkel. Ennek eredményeként a dizájnerek több embert zsúfolhatnak egyes pályákra. A Berlin szívében játszódó küldetés során közel 300 katona szambázik egyidőben, a nyitójelenetnél pedig német katonák tartanak felvonulást, szép számban.
A játékmenetet kétféleképp fejlesztették. A szereplők repertoárja kibővült, helyet kaptak az agresszív fegyverek, valamint több lehetősége lesz csapatunknak a kollektív munkára, ellenséges hordák legyakására és az épületvédelemre. A másik, nagyobb változtatás a küldetések feldarabolásában rejlik. A korábbi aprólékos, mérnöki munkát igénylő nyomulás helyett minden egyes pályát apró részekre bontottak, így szembetűnőbb az előrehaladás és a küldetések is színesebbek (lopakodás, mesterlövészkedés, támadás, ROHAAAAM).
A missziókat teliszórták állkoppantó mozibetétekkel. Az egyik küldetésben elég közel kell lopakodni egy német mesterlövészhez, hogy belenyomhassuk a bökőt. Röviddel tettünk után vált a kép és egy scriptelt izometrikus (izom3D) nézetből láthatjuk a történéseket.
A Commandos 3-at három különböző - hosszú és nyakatekert - kampányra osztották: Sztálingrád, Közép Európa és Normandia. Miután átverekedtük magunkat a szingli nyújtotta örömökön, a többjátékos módban kellőképp elmerülhetünk. A játékmódok tekintetében lesznek egymás ellen irányuló, illetve kooperatív módok, a lényeg azonban, hogy mindegyik játékos egy kommandóst képes irányítani. A Pyro szerint a játékosnak épp elég egy embert irányítania, figyelembevéve a szereplők lehetőségeit. Aggodalomra azonban nincs ok, lesznek másodlagos, segítő katonák, akik segédkeznek a másik elgáncsolásában.
A megjelenés ezév őszén esedékes!!!
hardwired cikk.