2007. januártól-tól folyamatosan állítják át, A sávszélesség emelése minden ügyfél esetében automatikus.
-
#1760
hát egyszer-kétszer felhívtam őket kijöttek megnézni hogy van e net, megnézték és volt aztán lezárták az ügyet, miközben meg lett nekik mondva hogy nem azzal van a gond hogy nincs net hanem azzal hogy nagyon gyakran megszakad (sajnos nem voltam itthon, nemtudtam velük beszélni) aztán hagytam őket a francba, gondoltam eddig nem csináltak semmit ezekután se fognak
látszik az módszereiken is hogy rossz szolgáltató :
az egyetlen akciójuk az a diák adsl, ami semmit se ér, csak az embereket verik át vele mert 1 évre kiszámolva ugyanannyi mit a sima (két hónapig nem kell fizetni viszont a többi hónapba többe kerül) (igaz az embereket mindegyik szolgáltató átveri csak van amelyik többé van amelyik kevésbé...)