2007. januártól-tól folyamatosan állítják át, A sávszélesség emelése minden ügyfél esetében automatikus.
  • RussT
    #1760
    hát egyszer-kétszer felhívtam őket kijöttek megnézni hogy van e net, megnézték és volt aztán lezárták az ügyet, miközben meg lett nekik mondva hogy nem azzal van a gond hogy nincs net hanem azzal hogy nagyon gyakran megszakad (sajnos nem voltam itthon, nemtudtam velük beszélni) aztán hagytam őket a francba, gondoltam eddig nem csináltak semmit ezekután se fognak

    látszik az módszereiken is hogy rossz szolgáltató :
    az egyetlen akciójuk az a diák adsl, ami semmit se ér, csak az embereket verik át vele mert 1 évre kiszámolva ugyanannyi mit a sima (két hónapig nem kell fizetni viszont a többi hónapba többe kerül) (igaz az embereket mindegyik szolgáltató átveri csak van amelyik többé van amelyik kevésbé...)