A garanciával kapcsolatos kérdések, tapasztalatok.
-
atlon #45 Március harmadikán vettem egy Dvd írót. 8 lemezt írtam vele, abból hatot elrontott összesen három gépben kipróbálva. 4 nap múlva vittem vissza a kereskedőhöz, mert hamarább nem tudtam. Tisztában voltam vele, hogy így buktam a három napos cseregaranciát, de ez van. Kaptam egy elismervényt, miszerint az íróm március 8.ai dátummal beviszgálásra átvétetett. Azóta sem láttam az írómat, sőt, mikor a kereskedőhöz visszamentem, egy hét elteltével, közölte, hogy még nem volt ideje felvinni a szervizbe a terméket, ott van ledobva a sarokba, ahogy odavittem.
Tisztában vagyok vele, két hét után a szerviznek kell adni egy csereterméket a javítás idjére, de nem tudom mi van akkor, ha kereskedő még most sem vitte fel az írómat a szervizbe. Az érdekelne, hogy ha most egy hónap elteltével visszamegyek ahhoz az eladóhoz, van e ott jogom azon nyomban követelni az írót, vagy a pénzem. És ha valaki megadná nekem a fogyasztóvédelem pontos elérhetőségét, azt megköszönném, mert úgy érzem, szükségem lesz rá.