ATI kiütéssel győz
  • Cvd
    #174
    "az 1.3 -ban szinte semmi ujitas nincs..." - Nem egészen írtad le a különbségeket, még mindig csak azon lovagolsz, hogy az egy órajel alatt végrehajtandó műveletek szempontjából nincs különbség, de ez akkor sem minden. Épp te vagy az, aki a marketingdumára alapozol, rendszeresen ugyanazt a mondatot szúrod be. De tudod mit: Élek az ajánlatoddal, Szúrd be a részletes összehasonlító táblázatot, és majd meglátjuk.

    Voodoo3: Nem nem és nem!:)) Gondolkozz mit állítasz: Mi a logikusabb: egy 32 biten kiszámolt adatot Rögtön a FBufferbe írni, vagy előtte konvertálni 16-ra és aztán kiírni? Sokkal többet vesztene a cucc a képminőság romlásával, mit amit nyerne a kisebb adatmennyiségen. Egyébként látom itt is finomodsz, már nem állítod hogy a V3 32 biten számolt, bejött a 24.:) Utánanéztél a dolognak? Vegyük úgy hogy igen, vagyis tisztában vagy azzal, hogy belső 24 biten számolt. Namost mint tudjuk a 24 bites színmélység nem megjeleníthető. Marad 2 megoldás: vagy 32-re konvertál a megjelenítéshez (ettől a minőség nem javul fel, csak nagyobb adatmennyiséget kell kezelni. Ugyanez a helyzet az R300 FP-módjánál, 96-ról 128bitre), vagy lefelé konvertál 16 bitre, ami nem annyira erőforrásigényes. Ezt tette a V3. Az meg igaz, hogy optimális esetben nem nagyon romlik egy JPG kép első ránézésre. Viszont a multitextúrázásnál hatalmas a különbség, ha annyira ismernéd a V3-at, akkor tudád, hogy pl. a fényeffektek nagyon gyengék voltak rajta a TNT2-höz képest.

    U2 ügyben már hiába magyarázkodsz.:) Érdekes engem vádolni ködösítéssel, amikor hozzászólásról hozzászólásra mást állítasz, amikor meg ezt jelzem, akkor magyarázkodsz meg visszatámadsz.

    "A kartyavasarlasos resz: Csak ravilagitottam arra a kis bukfencre a gondolatmenetedben " - Hol itt a bukfenc? Én végig azt állítottam, hogy egy jelenleg átlagos kártyával rendelkező embernek nem éri meg most cserélni DX9-es kártyára. Egyébként a gyakorlat is engem igazol: A Gef3 megjelenésekor sokáig drága és kihasználatlan volt (mint most a 9700). Olvass bele a környező topicokba, alig találsz bennel Gef3 tulajt, de egy halom Gef3 Ti200 tulaj van. Vajon miért? Mert az már elfogadható áron jött ki, és a megjelenésekor már volt értelme DX8-as kártyát venni. A Ti200-asok még mindig elég jó alapok a játékhoz. Nem írom le megint, hogy mikor lesz érdemes venni DX9-es kártyát, olvass vissza. Nem lepődök meg azon, hogy sok embernek nem Gef4-e van, hanem sokkal régebbi, esetleg TNT2 vagy régi MX. De ezek az emberek azért használják a régi kártyákat, mert vagy nem érdekli őket a fejlődés, vagy nem tehetik meg hogy újabb/drágább kártyát vegyenek. Egyik esetben se fognak DX9-es kártyáért rohanni egy jó darabig ugye? Sőt valszeg DX8-as-t fognak venni, ha most akarnak cseréni.

    Q3: A Q3:A 1999 dec. 3-án jelent meg. A HM:Fakk2 volt az egyik első licenszelt Q3 motoros játék, 2000 július 8-án jött ki. Az Alice meg szinte napra pontosan egy évvel a Q3 után, 2000 dec. 6-án. Abban ugye nem vitatkozunk, hogy a játékok készülési ideje egyre nő. Namost ne számoljunk többet, csak annyit mint a Q3 esetében, sőt kerekítsük le úgy fék évre. A Doom3 kijön ugye valamikor ősszel leghamarabb, arra a fél év jövő év eleje/közepe, és akkor nagyon nagylelkűen számoltam.

    A Codecreatures tényleg licenszelhető, csak épp a kutya se licenszeli, addig meg megmarad technikai érdekességnek.:) Az eddigi 3Dmarkok éppen attól voltak életszerűek, hogy játékokban is használt motorra épült (MaxFX - igaz túl sok játékban nem szereleplt). A 03 valszeg egyetlen bitjét se fogják soha játékban használni.