ATI kiütéssel győz
-
Zsoltee_a_bator #161 nos jo, hasogassunk szorszalakat:
"We analyzed all four shader models and found that for our tests Pixel Shader 1.2 and Pixel Shader 1.3 did not provide any additional capabilities or performance over Pixel Shader 1.1. " -> az 1.3 ps nem mas mint reklamszoveg.
hogy mi szukseg volt erre, azt mar leirtam az elozo szovegben.
a voodoo3-al kapcsolatban: epp annyira szamolt 32biten mint a "32bites" tnt2.
az u2 tema:
egy kis nyelvtan:
cifrabb shaderek, tehat bonyolultabbak (valoszinu meg tobb 1.4-es mint az ut2k3-ban. de keves objecten hasznaltak. tehat keves es cifra.)
Gondoltam erre nem irok semmit, de latom most az a strategiad hogy a sajat szovegeimben tamadsz mindent, mivel a temahoz nem tudsz olyat szolni ami teged igazol.
3dmarkhoz: MINDEN felulet shaderelt, tehat ott tobbszorosere no a jelentosege a dolognak, talan nem kell tovabb ecsetelnem. az u2 inkabb a 3dmark2001 -re hasonlit mint a 2003-hoz.
q3 engine: ha jol remlik nem kellett masfel evet varni a quake3 utan mire megjelentek az elso jatekok ra. /max par honap, mint most unreal eseten/
a kartyavasarlasrol:
egyetertesz hogy most nem eri meg dx8 -at venni, de azt mondod hogy dx9 -es cucc sem eri meg. Akkor mi marad? :) aki most akar venni az maradjon pl a voodoo2-esenel? ha mar kell egy hasznalhato /min. kozepkategorias/ kartya akkor csakis dx9 az esszeru.
es az uccso bekezdes:
"Ha belegondolsz, a DX8-as kártyák csak a DX9-esek mellett tűnnek gyengének.." igazad van, a sebesseg relativ, mindig egy korszerunek szamito cucchoz hajlamos az ember hasonlitani /jelen esetben egy fel eves kartyahoz/
a 3dmark tenyleg gyengen van megirva, "egy játékgyártó nem engedheti meg magának hogy egy ilyen gyengén megírt szeméttel álljon elő", igazad van, csakhogy ez nem egy jatek. Codecreatures benchmark sem jatek. De tesztelni, es osszehasonlitani tokjok. hajtjak a cuccost a vegletekig es joval azon tul is, igy latszik hogy melyikben mennyi a nafta.