ATI kiütéssel győz
-
Cvd #108 "az 1.1-es pixel shader-es kifogas javareszt duma" - Egyrészt nem tudom hogyan vette rá a kártyát, hogy 1.1-es PS-t használjon, mert nem olyan egyszerű. Nem akarom fikázni az illetőt, de mi van ha csak kikapcsolta a 4. tesztet és azt hiszi hogy ez elég? A dolog másik oldala meg az, hogy teljesen mindegy mit csinált. Ugyanis ettől függetlenül nem fogja minden ATI-s 1.1-es PS használatával tesztelni a gépét. Marad minden úgy ahogy van: Az ATI 8500 rendesen ki van használva, ezért ugyanannyi (ha nem több) pontot kap, mint a kihasználatlan Gef4.
"es mellesleg a jatekoknal is fennall, a videokartyak sebessege tobbet szamit mint a procie. Kulonosen manapsag, hogy egyre tobbmindent vegeznek el a vertex shaderek.
nehany tesztlapon szoktak csinalni teszt-diagramokat, kulonbozo orajelu procik mennyiben befolyasoljak egyes jatekok sebesseget./en egy unrealosat lattam/ tanulsagos." - Tényleg sokat számít a vkártya, de nem 80-90%-ban, mint ahogy a tesztben van. Ha igazad lenne, akkor pl. csináld csak meg hogy mostantól csak a videokártyát cseréled, meglátjuk meddig jutsz. Azt hogy a T&L-es kártyák kiváltják a procit, a Gef1 óta ígérgetik, de nem lett belőle semmi. Kénytelen vagy azt is fejleszteni egyrészt az erőforráspazalróan megírt játékok miatt, másrészt az egyre fejlettebb AI/fizika/stb miatt. Úgyhogy hiába van VS, akkor is kell az egyre erősebb proci a gyakorlatban, ellentétben a 3DMarkkal. Az unrealos sebességtesztednek meg egész egyszerűen nem kell hinni. Az Unreal a Voodoo1 idejéből származik, akkoriban olyan szinten a V1-re írták a játékokat (köztük az Unrealt is), hogy szinte mindegy milyen proci volt mellette. Inkább a memória méretére volt kényes. De nehogy már egy 4 éves játék alapján vonjál le következtetést.:)