A Sudden Strike kop-kop ...
-
#620
3? Sokkal több! Annyi van, amennyit akarsz, és főleg amennyit kedved van megcsinálni. Általában nincs vége addig, míg túl nem lépteted a fejezeteket ... (Legalábbis egyszer elég sokáig kisérleteztem - Afrika -, mert mondtátok az orosz frontra erős "gépek" kellenek, de PZ IV G-t ott sem nem kaptam.) A ruszki frontig sem voltam túlfejlesztve:
76-os páncéltörő
Stug A
PZ IV D
PZ III J
155-ös ágyúk
stb. (már nem emlékszem).
DE(!!!), én hardon kezdtem el - azért nem suicide-on, mert csak annyiban különbözik a a hardtól, hogy nem tudsz menteni. Mazohista meg nem vagyok, így maradt a hard. De ott sokkal fukarabb volt a fejlesztésekkel,. mármint az "adogatással". Nem tudom miért, de így nehezebb volt kiérdemelni pl. egy Panthert. :) Viszont max. volt minden egységem ...
Harkov után jött pár random map, ahol a tigriseket szerváltam össze, + az 5-csöves rakétavetőket, a 105mm-es légvédelmet és pár Jagdtigert, majd úgy indultam el a max. fejlesztéses haderőmmel (+ egy kicsit elegem lett és már be akartam fejezni) az Ardennekbe.
A #608. (hűha, 608. :) ) hozzászólásnál az "itthoz"=itthon.
I.C. Ram: T-34? Nem valami kisebb T, vagy BT? Az első - igazi - orosz pályán T-34? :( Nekem nem volt ...
T-76 (?), meg KV-1+ kV-2 volt.
A nehézség főleg a választott oldaltól függ. PZ IV D vs. KV-2 egységek harca ... Istenem, hány ilyen volt ... De aztán meg lehetett oldani: lövészárok, beásni a gyalogságot, aknásítani, majd harcképtelenné tenni a kávét. Aztán otthagyni - kikerülni a "roncsot" -, majd odacipelni pl. egy 88-ast, vagy 155-öst és kilőni, vagy egy gyalogos szakasszal rámenni. pl. A vége felé túl sok volt az egység és azok a hip-hopp támadások - néha még át se lehetett látni a helyzetet - is idegesítőek voltak. A Combat Missionban, Steel Panthersben azért ha egy 88-asssal, vagy Pantherrel bevédtem egy dombos részt alul, az ellen megszopta. Itt azért az álcázás és rejtegetés sem ment mindig simán. Az igazi sikereket a hide opcióval lehetett elérni. Ha még beásva is voltak az volt ám a szép. (Egyetlne gond az volt, ha lőttek és automatikusan rárontottak. De ezt a p1.2 kijavította ...)