Kaszinók a neten
  • Montanosz
    #188
    A "rulettmatematika" egyetemleges alkalmazásának alaplogikája az, hogy szakít a valós számokkal, azt csak a megjelenés formai elemének tekinti és nem tartalmának. Ez lényegében nem más, mint a számok más értelmezése a logika alapján.

    Azért egyetemleges, mert jól látható, hogy a "rulettmatematika" általános összefüggései egészen más logikát szolgálnak ki a nyerőgépeknél, mint a rulettnél. A kettő alapjaiban tér el egymástól. A közös, csak a számok egységes értelmezésében van a "rulettmatematika" szabályai szerint.
    .

    A statiszta tudománya a tárgyában egy roppantul szerteágazó tudomány. Én alaptudománynak tekintem, mert az életben szinte nincs olyan terület, ahol ne lenne alkalmazható. Ez az általános megközelítés. Az alkalmazásának gyakorlati megközelítése pedig az, hogy nem mindegy, hogy milyen adatokat dolgozunk fel és azoknak milyen kérdésekre kell választ adniuk. Ha a kérdés és arra adott statisztikai válasz hibás, akkor nem születik értékelhető eredmény.

    A táblázatomban láthatók számok vastag keretezésben. Ezen a nyerőgépen van egy "dinamit" , ami nagyobb összegű találatot ad.

    A másik vastag piros (B2...stb) "aranytömb" ami 15 bónusz pörgetést ad.

    Az elsődleges statisztikai feldolgozás a számokra épült (két találat közötti kipörgetések száma) Itt a rulettmatematika szabályai működnek.

    A további kérdés a statisztika felé arról szól, hogy tetten érhető-e összefüggés a fenti két találati formákban:...Ez már egy sokkal összetettebb összefüggést sejtet, amit csak a nagy számok törvénye alapján lehet értelmezni. Jelenleg az adatok gyűjtése folyik azzal, hogy jelölöm őket, hogy később leválaszthatóak legyenek és lehessen önállóan elemezni.

    Ez csak nagyszámú statisztikai adattal lehetséges, aminek még nincs itt az ideje, de mivel felvetődött a kérdés, az adatok rögzítését indulástól kezdve folytatnom kell...Lesz-e válasz, ami hasznosítható?..Lehet, hogy igen, de lehet, hogy értékelhetetlen lesz...De ezt adatok hiányában soha nem tudnám meg.

    Azt hiszem ezek elég alapot szolgáltatnak ahhoz, hogy érthetővé tegyem, miért lesz fizetős az átadott tudás. Nem kell feltétlenül fizetni érte. Itt van ingyen a módszer, amit csak alkalmazni kell a megismerés megszerzéséhez.

    A kérdés csak az, hogy jól teszi-e fel valaki a kérdést, és jó válaszokat ad-e rá a statisztika....A másik kérdés pedig az, hogy vajon hajlandó-e valaki ennyi energiát beleölni, vagy úgy gondolja inkább fizetek érte.

    SzerencseVadász