\"Nascar\"




HNR
2003 - 2007
R. I. P.
  • CodeRed
    #51222
    Már újabb videokártyáknál tapasztaltam, hogy az automatikus kalibráció nem teljesen tökéletes az NR2003-ban.
    Ezért ha valakit olyan látvány fogad a játékban mintha kicsik lennének a textúrák és kevés a polygon szám, akkor valószínűleg helytelen értékeket lő be a progi.
    Érdemes a kalibráció után megnyitni jegyzettömbbel (directX rendernél) a rend_dxg.ini fájlt és átírni az értékeket.
    Nálam így néz ki:

    PolyRate=6643.01
    AnisotropicLevel=4
    TextureSetSize=224194304
    BitsPerPixel=32
    TestedFullScreen=1
    Height=1080
    Width=1920
    vSyncMode=0
    MipMapLODBias=-0.50
    BestStampVOffset=0.50
    BestStampUOffset=0.50
    UseStencilBuffer=0
    MipFilter=2
    MinFilter=2
    MagFilter=2
    Renderer=nv4_disp.dll
    Version=Product 6 Version 14.11 Build 9062
    Vendor=NVIDIA GeForce 8800 GTS 512

    Fontos, hogy a felbontás mindíg az az érték maradjon amiben a kalibráció történt!

    Azthiszem ennyi év után sincs szégyenkezni valója grafika terén a játéknak.
    Ennyit a jelenlegi mindenféle csiri-viri 'ficsőrökről'.



    és eredeti meretben

    ITT
    ITT
    és ITT