-
SaGa Jr #3811 Meg tudod nézni a swat-portal fórumában pontosan melyik opció mit jelent.
Interface esetében a HUD-ra vonatkozik a beállítás, hogy a keretek milyen színűek legyenek meg a célkereszt. A szemnek leginkább nyugtató a red+blue opció.
A főképernyő hátterénél mindegy mit választasz. Tök mindegy hogy a sirius szektor egyik bolygólya előtt lebeg egy hajó vagy a Sol szektor, netán az Altair egyik bolygója előbb mozognak a hajók (csak ennyi múlik a döntéseden). Ha a rotating ships-et választod akkor véletlenszerűen minden indításnál kiválaszt pár hajót a program és azok forognak a menü hátterében (a főmenünél).
A cursor set lényegében az egér által megjelenített nyialcska meg a célkeresztek szintjén dönt. Az alapból ajánlott az szögletes és ahogy mész lefelé úgy lesz egyre kerekdedebb.
Movie options-ben amit választottál az a legjobb de ha kíváncsi vagy a többire azt a mod aktiválása után meg tudod nézni a freelancer könyvtárban (ahol a filemek vannak ott van a többi opció filmje is). Igazából újdonság a new Crossfire intro, meg az alternatív kezdővideó (ebben egyrészt látható ahogy a Sol sector-t tönkrevágják a rosszarcú nomádok, ileltve meg lett "filmesítve" az az eset is amikor lenyúlja a tolvaj az ásatásról a leletet amiért ment a harc az alapjátékban.
A particle color az a csillogások, hajtóműlángok és erős robbanások féyneinek meghatározása. Alapból világos, kékes fehér. Érdemes valami sötétebb tónusra változtatni, kevésbé szemterhelő.
A system background meg állókép. Lehet nyugodtan nagy felbontású. Nem ez fogja tönkre vágni a játékot vagy lelassítani.
A te gépeddel is nyomathatod maximumon az összes beállítást (a 6600-as GT kártyámmal a korábbi verziókat én úgy játszottam és nem volt baja). Az old graphic card esetében egyértelműen leírja a program, hogy a 128 megás vagy annál is gyengébb videokártyák esetén ajánlott aktívra tenni, ennél combosabb kártyáknál maradhat kikapcsolva. A low res nebulas szintén erre van kitalálva (a nagyon régi kártyákra).
Egyedül az alternatív shader-eket kapcsold ki. Bár gyönyörűvé teszik a játékot (megjegyzem így is igen masszív ráncfelvarráson esett át a mod és a játék, de ha aktiválod a spec shader-eket akkor még szebb lesz) potenciális hibaforrások is.
Az egészen más élmény az pozitív, de igazából csak az érti aki magától felfedezte az egész Crossfire 1.82-t az abban lévő rejtett sztori minden állomásával egyetemben. Aki ezt nem tette annak "csak" egy összetettebb, igen színvonalas plusz sztoriban lesz része amin keresztül megismerheti az újdonságokat (nem neki kell felfedezgetnie a veszélyes útvesztőkben lévő rejtnyelven íródott nyomokat és azokat összehozva megtalálni a következő úticélját ahol még újabb rejtélyek várják).