• SaGa Jr
    #3740
    A gond az akkora sebességekkel igazából az, hogy olyan tempó mellett nincs már dogfight, márpedig ezek a játékok (A X sorozat és a Freelancer is ide tartozik) erre építenek harc ügyileg. Elég ha belegondolsz hogy 10 km/s sebességnél ha 1 km körüli a távolság különbség akkor egy 10%-os sebességkülönbség elég ha fellép a két hajó között max tempónál és máris koccanás lesz vagy a célpont kikerül a szemünk elől. A fordulások meg ekkora sebességnél olyan mértékben térítik ki a gépeket, hogy megintcsak nem lesz ott fordulóharc. Emiatt van hogy mindenütt oylan kicsik a távok a hajók között a harcok során és emiatt lassúak valójában a játékokban a járművek. Egy teljesen gép vezérelte hajó/program számára ez nem gond de az emberi reflexek nem erre vannak méretezve.

    A X esetében meg többször is kiderült, hogy azok a bizonyos értékek nem szó szerinti értékek, nem kell egyenlőséget tenni a mi általunk használt értékek közé és az ottani mértékegységek közé. Pont ahogy például a Star Wars szimulátorokban sem (ott bár gyorsank érződik a mozgás és a harc, mégis példának okáért az ott használt MGLT sebesség az 1 m/s-t jelent és itt a m az tényleg méter). Egyébként továbbra is azt mondom hogy egyáltalán nincs gond az ottani sebességekkel, a mozgás így is gyors, pláne SETA bekapcsolásakor. Hamarabb be leeht síkban járni ott egy nagyobb rendszert mint Freelancer-ben. Az egész csak SETA kérdése (ha úgy jobban tetszik akkor freelancer hasonlatnál maradva SETA az egyenlő a Cruise Engine-nel).

    No de mindegy, ez mégiscsak a Freelancer topic így vissza hozzá.

    Javaslom próbáld ki az általam korábban említett modok valamelyikét, meg leszel elégedve az ott tapasztaltakkal. Lesz hajó ami kielégíti az igényeidet és telejsen szükségtelenné teszi a több hajó koncepcióját.