• SaGa Jr
    #3736
    Ez viszont nem fér össze a játék szellemiségével, pont ezért nincs mód ilyen tárolgatásra és csereberére.

    Amúgy köztes megoldásnak ott van például az alapjátékban a Border World freighter, ami igen jó raktérrel rendelkezik és számtalan ágyú rámegy (dromedary ha jól emlékszem). Azzal két legyet ütsz egy csapásra.

    Modokban viszont van nem egy hajó ami elérhető olyna célra amit te szeretnél. Tehát nagy raktér, szívósság és sok fegyver. Például az egyik ami szinte minden modban előfordul, az az a hajó amivel például Trent kimentésre került a játék elején, illetve amivel Quintaine is szaladgált. De sok modban például train-t is vehetsz (az a hosszú hajó) de ezekkel nem tudsz már akárhol dokkolni.

    Ám sehol nem lehet több hajód mert nincs megőrzési lehetőség (nincs erre lehetőség a játék alapkódja miatt). Meg aztán miért is lenne? A sztori alatt ugye számtalan esetben a törvény ellen dolgozik a főszereplő így ha otthagyná valahol a gépét azt bizony lenyúlnák, elzárnák. Utána meg ismét csak felesleges opció lenne. A játékban egész egyszerűen feleslegesek a játékos számára a kereskedőhajók. Egy VHF is elég szép mennyiségű cuccot elvisz ami meg igazán értékes és sok pénzt ér az a fegyverek amiket össze lehet gyűjtögetni és eladni vagy harc során leeht szerválni belőlük. A kései harci feladatok is többet hoznak a konyhára mint egy átlagosan jónak tekinthető fuvarozás.

    Ha gondolod próbáld ki a Shattered World modot (feljavított grafika mellett számtalan szép és jó új dolog, több rendszer és a sztori is kijátszható benne, de az ellenfelek okosabban játszanak és a hajóosztályok újra lettek gondolva, egységesített főbb adatokkal és csak minimális eltéréssel adott hajóosztályon belül, de hajóosztályból akad vagy 10 csak a vadászok számára), vagy a Discovery-t (ez kimondottan multis mod, tehát nincs benne lehetőség sem a single player sztorira és ha nem szerveren játszol akkor csak egy sima cél nélküli játék). A Crossfire mod sem rossz, nagyon meg van növelve a mérete a bejárható területekenek, van némi háttérsztorija, rengeteg új hajó, több új felbontási variáció (tehát ez is támogatja az újabb monitor felbontásokat), rendesen megnehezített sztori (az ellenfelek igen aktívan használják a nano javítókat és shield utántöltőket, ráadásul a pénzkereset is alaposan megnehezítésre került és igen aktív a multiplayer csoport).


    Az X sorozatban meg nincs felfedezve egy galaxis, csupán egy aprócska szeletkéje. Hogy lassúnak tűnik az egy dolog, ám a távolságok is hatalmasak és a méretezések is reálisak (nem úgy mint a Freelancer esetében de a két játék telejsen más szemlélet szerint készült így ezt felesleges felróni nekik).