Kizárólag Final Render témában
  • FREAK
    #23
    nem feltétlenül kell soft shadow-t alkalmaznod, ezen a képen pl. Shadowmap van de csak azért, mert a többi nem működött, mivel a fényforrás egy translucent gömbben van (szívtam is eleget vele)

    szerintem a legszebb árnyék az area shadows - sphere light beállítással, de ha jól beállítod ez se lesz túl gyors (viszont tökéletesen szép)

    a FR-nél annyi a lényeg, hogy egy FR Material-nál, ráböx a "fr globals" gombra, és ott bekapcsolod a Global Illumination-t

    a reuse solution pipáján érdemes kivenni, bár így minden alkalommal kiszámítja a megvilágítást, de legalább nem nézel bambán, mitől olyan kurva ronda minden, ha csak egy tárgyat teszel arrébb, vagy megváltosztatsz egy textúrát

    a fotonok számát nem árt 200 alá vinni, a kidolgozást meg 1/4-re, és csak a végén feltolni és 1/1-re állítani

    a többi már elég egyértelmű, a lényeg csak annyi, hogy MINDEN material fr material legyen, és legyen bekapcsolva a generate és receive GI, de ezzel tetszés szerint lehet játszani