Képfrissítés játékoknál
  • zippofcy
    #4
    Ennyi lamat. Meg 5 evvel a tema lecsengese utan is ezen ragodnak. Az emberi butasag altalanos mint tudjuk
    Na nagyon leegyszerusitve: az emberi szem a keprissites Hze / 2 fpstol latja a mozgast teljesen folyamatosnak.
    A PAL rendszeru TVnel ez 50hz - 25fps.
    NTSCnel 60hz - 30 fps.
    Monitoron 85hz nel tehat kb 40-50fps az amennyinel mar kicsit sem tunik szaggatottnak a mozgas. DE az az ertek amennyinel mar nem kaphatunk folyamatosabb mozgast az pontosan annyi fps ahany HZen a monitorunk uzemel.
    100hznel tehat az 50fps mar jo, a 100fpsnel pedig nem erhetunk el jobb eredmenyt. Efole csak ugy mehetunk ha a vsyncet kikapcsoljuk, ekkor viszont tobb framet probal meg megjeleniteni masodpercenkent mint amekkora a kepfrissites -> a kovetkezmeny: elcsuszott felkepek, stb.
    Ez nem az alabbi link forditasa, de ha az ott leirtak megfelelnek a valosagnak akkor ugyanez kell hogy legyen leirva ott is. Az egesz fps mizeria akkoriban volt napirenden mikor a 3Ds gyorsitok meg tul lassuak voltak ahhoz hogy 50-100 fpst produkaljanak. Manapsag ez mar reg lejart lemez. "Az emberi szem 30fpst lat" HAHAHA Menj akkor jatssz valamelyik 1st person shooterrel 30fpsel, sok sikert hozza
    Vagy 30hzen nezed a monitorod?