PlayStation3
  • Cvd
    #1601
    "és nem akkor amikor már megjelent a SNES!!!de ugysem tudod miről vakerolok neked mi?:))) én legalább tudom mi az a commodore mertha nekem nem is volt legalább haveroknál nyomattam vagy a suliban" - Nekem meg volt is, bőszen programozgattam meg játszogattam rajta, amikor még kb. pelenkáztak téged..

    "EGY DARAB GAMEZT SEM TUDSZ MONDANI AMIBEN 4 szeres textura van!!!!és a konzolok is tudnak 16 szoros texturát!!!!!!LOl még a ps2 is!!!!!de mi értelme van??? anyniszor huzza le az erőt ahányszoros texturát használsz" - Mondtam már okoska, hogy egy PC-n egyáltalán nem nagy dolog. És persze hogy a konzolok is tudják, mert ez nem úgy megy, hogy ha valami csak 4-szeres textúrázást támogat hardveresen (mint pl. a Cube vagy az X-BOX. A PS2-őt hagyjuk, úgy olvastam hogy egyáltalán nem támogat hardveres multitextúrázást), akkor nem is lehet több textúraréteget használni, hanem ilyenkor többször szalad neki a proci. Vagyis ha vesszük a kockádat, akkor az egy 16-szoros multitextúrázáshoz 4-szer rágja át magát a cuccon, míg a DX9-es kártyák 1 menet alatt végeznek vele, vagyis nyugodtan lehet használni 16 textúraréteget (teljesen mindegy, hogy 1-2, vagy 16), ez egyáltalán nem vesz le a teljesítményből. Max. a memóriát foghatja, mert ennyit cuccot nagyobb meló tárolni meg mozgatni.
    Remélem érthető, meg azt is, hogy nem kell többet leírnom..