PlayStation3
-
#1168
CVD...
"és nekem az a gyanúm, hogyha beállítanák pontosan a frame rate-et, akkor nem lennének kép szinkronizációs hibák"+ "és stabil 60 frame/sec"-mohus
"- Az előbb már írtam, de átsiklottál rajta: Nem tudom ki találta ki a stabil 60FPS-dumát a konzolokon, de nem kellene átvenni. Amikor belassul a PS2, akkor éppen ugrik az állítólagos 60 FPS, márpedig elég sűrűn belassulgat. Tenni meg nem lehet ellene semmit, ellentétben a PC-vel."
én autós gammáról beszéltem a 60 f/sec esetén...a belinkelt kép a GT3...
de alább leírtam, hogy PS2 konzolon mi a helyzet a szaggatással...igen van..aláírom, de ott ahol fontos...autós, verekedős...ahol egy kis kihagyás hazavágja az irányíthatóságot és az élményt ott az általam birtokolt gémek között nincs...
"PC-n viszont mit látok? pl. Rallye Trophy…közelben tűéles minden….de kb 2 méterre előttem az útra festett csík már kb 10X homályosabb, ahogy az útszéli padka…kirakása is ilyen…."-mohus
"- Bilinear filteringet átállítod Trilinearra és megoldva."-CVD
kösz, de elmesélnéd azért ennek a magyaros kiadását is...elméletileg ez mire jó?mit csinál?
köszönettel
mohuss