Ez az általános segélykérő topic, itt tedd fel az olyan kérdéseket, amelyekre néhány mondatos válasz valószínűleg elegendő lesz, ne nyiss új topicot emiatt.

A felesleges új topicok nyitása (és az oda beírt idióta reakciók) mind büntetőpontokkal lesznek jutalmazva (a reakciók súlyosabban).
  • mulli1986
    #63737
    Szerintem ha ilyen buzik, akkor csak simán küld vissza 8 napon belül azzal, hogy mégse kell a termék. Egyébként nonszensz, hogy az összes informatikai cég állandóan ezzel védekezik, hogy le lett ejtve. De az nem elképzelhető, hogy ők csinálták a hibás anyagkezelést?! Áhh, hol? Mikor ők eladták még jó volt. Bizonyíték? Szerintem vendégkönyv, vezető előállítása, nagy cirkusz egy boltukba, hogy mindenki hallja, hogy mi történt. Ebből általában sűrű bocsánatkérés és termékcsere lesz, mivel ők se tudják bizonyítani, hogy neked jó terméket adtak el. Csak nem kell hagyni magad lerázni és olcsó érvekkel hazazavarni. Balls of steel barátom!