Microsoft Rallysport Challenge
  • gergou
    #17
    Te geci, miert ultima a neved, csak nem szereted a sorozatot?

    Egyebkent meg nem vagyok simulator fan, de az elobb a kedvetekert lenyomtam egy versenyt a rallis. ch.ben, es visszajatszasnal feleztem a lejatszasi idot(magyarul lassitottam a lamerek kedveert), es vegigneztem, hogy viselkedik a jarmu...

    Eredmeny: Sajnalni tudom azokat, akiknek ez nem tetszik, kanyarbaerve beletaposok a fekbe, azonnal gyonoru pixel shadderelt kereknyomok jelennek meg a gumik utan, szorodik a kavics, szall a por, majd rafutok a buckara, es szepet dob a jarmuvomon, majd talajterek, a kerekek ismet belevagjak magukat a porba, es elkezd gyorsulni a jarmu...
    Ocsike, ha ez nem tetszik nekem, akkor semmi sem... Ja de egyvalamit azer illik tudni:

    Geforce 2, mx, mx200, mx400, geforce 4mx 420..460, Ezeket a kartyakat felejtsetek el! Nem kezelnek pixel shaddert, es a fent emlitett game oltari fosul nez ki rajtuk.

    Geforce 3 ti 200,ti 500, geforce 4 ti 4200...4600,
    Yikes, ezeken mar uber a latvany, es en imadom a gamet, ha nektek nemtetszik, akkor is! Te ultima nevezetu kocsog meg: Ne mocskold be Richard Garriot muvet a mocskos beszolasaiddal!
    Egyebkent BOLDOG Karacsonyt mindenkinek