• mainruler
    Rossz hírek, legalábbis nekem:

Modelle mit dem S8-Chip sollen ab Mitte Januar über den Anbieter Club-3D erhältlich sein. Preiswertere Modelle mit der Vier-Pipeline-Variante S4 sollen wenige Wochen später folgen. Im zweiten Quartal 2004 will S3/Graphics den höher getakteten F1-Chip einführen, mit dem man das obere Mainstream-Segment anpeilt. Weitere Einzelheiten zu den neuen 3D-Chips von S3/Graphics bringt ein ausführlicher Bericht in Ausgabe 2/2004 der c't (ab Montag, den 12. Januar 2004, im Handel).

Mondjuk számítottam valami ilyesmire. Emlékszel még az első ismertetőre?
    "S3’s F1 family consists of two products, F1, and F1 Pole. Originally these cards were intended to take on the low-end of the high-end segment but recent market pressures have probably ensured that these cards will never likely see the light of day."

Ugyanez volt múltkor is, amikor a száz hírből találtam egy olyat, ami szerint csak januárban jön ki a DC. Ugye akkor még úgy volt, hogy 2003-ban itt lesz.
    Nagyon úgy tűnik, hogy meg kell keresni a neten a legnegatívabb híreket, mert azok az igazak. Vagyis F1 majd valamikor április-június környékén...remek! :(((((((